Vraag

4G werkt niet

  • 20 April 2021
  • 6 reacties
  • 1153 Bekeken

Hallo,

Sinds januari heb ik mobiel internet op mijn smartphone. Als ik op 4G wil surfen lukt dit niet. Heb contact gehad met proximus en die hebben gezegd dat heb de sim kan zijn. Nieuwe simkaart gaan halen in de proximuswinkel en die vertelden dat als dit nog niet moest lukken van een nieuw toestel aan te schaffen. Het lukte nog niet en met een nieuw toestel was het nog niet ok. De simkaart in het toestel van iemand anders geprobeert en het lukte nog steeds niet. Zou het niet kunnen dat er iets mis is bij een instelling bij proximus?

Groetjes Filip.


6 reacties

Best inderdaad dat iemand van het proximusforumteam eens je settings bekijkt of alles actief staat, wat ze wel zullen doen vanzodra ze hier de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +4

@Kristel Willems Ik heb het nr eindigent op 17 nagekeken en daar staat een blokkering op voor data in België en het buitenland. Vandaar dat je niet kan surfen. Om deze te laten verwijderen kan je terecht in onze winkel, of na een extra controle van bepaalde gegevens kan dit ook via het forum. 

Om te zien of je een nieuwe sim of gsm nodig hebt, kan je best altijd eerst even testen met je sim in een ander toestel. Op die manier kan je al zien of het probleem aan je sim (abonnement) of aan je toestel gelinkt is. 

Wat moet ik doen om dit via het forum in orde te zetten? Alvast bedankt voor dit na te zien. Groetjes.

Je kan al beginnen met zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten, en als er nog bijkomende info nodig is zullen de prox forummedewerkers je dit wel melden hier

Reputatie 7
Badge +3

@Kristel Willems De blokkering voor data zal binnen enkele uren verwijderd zijn. Groetjes, Antonella

Nu werkt het wel. Bedankt voor jullie snelle hulp. Groetjes.

Reageer