Van proximus zijn kant komt hier niemand langs tijdens het weekend wel kun je nu nog en morgen bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of ze je daar eventueel zouden kunnen verder helpen.
kun je de simkaart evt uitproberen in een ander toestel
Beste Martin,
Dankjewel voor het snelle antwoord.
Heb de sim in een oude S7 gestoken en inderdaad daar werkt internet op 4G wil, dus ik vermoed dat het aan het toestel Samsung S21 en update ligt?
Bel ik dan morgen best naar de helpdesk of contacteer ik Samsung (idee best waar?)
Hartelijk dank!
grtjs
Ils
Als het probleem bekend is bij Proximus zullen ze u ook wel kunnen verder info geven en indien niet, inderdaad kun je nog altijd Samsung contacteren
PS: helpdesk 0800 22 800 Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Dankjewel! Ik krijg bij Proximus geen gehoord. Gesprek wordt beëindigd. En chat werkt ook niet. Ik probeer morgen opnieuw en bekijk intussen de Samsung community.
Heel erg bedankt!
Lost het manueel uitvoeren van onderstaande op de Proximus website het probleem op uw S21 eventueel ook niet op?
Internet onderweg | Verbinden met mobiel Internet (proximus.be)
APN internet.proximus.be enz.
Hartelijk dank!
Ik heb het terug aan de praat gekregen.
Ik heb nog wat anders moeten doen dan wat hier gezegd wordt: Toestelhulp openen in nieuw tabblad maar het werkt terug!
bij Namen toegangspunten heb ik niet voor Sim1 maar wel voor internet.Proximus moeten kiezen.
In geval: hartelijk dank! Ik kan weer vooruit. :-)
Fijne zondag nog!
grtz