Vraag

4G geen internet

  • 19 November 2022
  • 7 reacties
  • 1318 Bekeken

Beste,

Sinds gisterennamiddag heb ik geen internet meer op gsm maar wel 4G. 

Er zijn afgelopen week wel 2 updates uitgevoerd waarbij de laatste gisteren 18/11/2022 om 15u42. 

Ik heb intussen:

  • gsm heropgestart
  • vliegtuigstand aan- en afgezet
  • mobiele gegevens op en af / mobiele hotspot aan en af
  • alle apps op enkel 4G gezet

Niks werkt.

Wat kan ik doen om dit asap in orde te krijgen? 

Alvast bedankt.


7 reacties

Van proximus zijn kant komt hier niemand langs tijdens het weekend wel kun je nu nog en morgen bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of ze je daar eventueel zouden kunnen verder helpen.

kun je de simkaart evt uitproberen in een ander toestel

Beste Martin,

Dankjewel voor het snelle antwoord.

Heb de sim in een oude S7 gestoken en inderdaad daar werkt internet op 4G wil, dus ik vermoed dat het aan het toestel Samsung S21 en update ligt? 

Bel ik dan morgen best naar de helpdesk of contacteer ik Samsung (idee best waar?)

Hartelijk dank!

grtjs

Ils

Als het probleem bekend is bij Proximus zullen ze u ook wel kunnen verder info geven en indien niet,  inderdaad kun je nog altijd Samsung contacteren

PS: helpdesk  0800 22 800 Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

of bvb via hun community eens de vraag stellen 

Opgelost: Samsung Galaxy verliest verbinding met netwerk. - Pagina 4 - Samsung Community

 

Hulp en ondersteuning voor producten | Samsung België

of mss ook op het userbase forum eens de vraag stellen http://userbase.be 

Dankjewel! Ik krijg bij Proximus geen gehoord. Gesprek wordt beëindigd. En chat werkt ook niet. Ik probeer morgen opnieuw en bekijk intussen de Samsung community. 

Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Lost het manueel uitvoeren van onderstaande op de Proximus website het probleem op uw S21 eventueel ook niet op?

Internet onderweg | Verbinden met mobiel Internet (proximus.be)

APN internet.proximus.be enz.

 

 

 

Hartelijk dank! 

Ik heb het terug aan de praat gekregen. 

Ik heb nog wat anders moeten doen dan wat hier gezegd wordt: Toestelhulp openen in nieuw tabblad maar het werkt terug! 

bij Namen toegangspunten heb ik niet voor Sim1 maar wel voor internet.Proximus moeten kiezen.

In geval: hartelijk dank! Ik kan weer vooruit. :-)

 

Fijne zondag nog!

grtz

Reageer