maandelijkse facturatie ipv 2-maandelijkse

  • 2 August 2011
  • 6 reacties
  • 1271 Bekeken

Beste,
Ik zou graag op maandelijkse basis mijn Belgacom-factuur willen ontvangen. Jullie klantendienst heeft me verteld dat dit via de instellingen van online facturering kan aangevraagd worden maar deze optie vind ik daar niet terug. Kan u dit ajb aanpassen zodat ik toch maandelijks mijn factuur ontvang. Als dit betekent dat ik enkel mijn factuur via mail krijg, is dit OK voor mij.
Mvg

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Wim, dat is nochtans gemakkelijk. Ga naar de E-services (log in). Klik rechts in "directe toegang" op "mijn factuur online". Je moet daar nog eens inloggen, omdat je in je persoonlijke gegevens komt, waar je je abonnementsgegevens kunt aanpassen. Klik beneden bij "shortcuts" op het 4e icoontje "mijn groene factuur", dan kom je in "instellingen". Daar kan je opties aanvinken voor melding per SMS of E-mail of beide en voor maandelijkse (alleen met groene factuur mogelijk) of 2 maandelijkse factuur. Als je voor een papieren factuur kiest, is een maandelijkse factuur niet mogelijk. Maar als je ze via E-mail laat bezorgen, kan je ze altijd downloaden in PDF en eventueel nog afdrukken.

.
Reputatie 7
Badge +1
Patrick, je hebt me met 2 minuten geklopt....:)
Bedankt voor jullie reacties.

Dat is het net. Die optie van groene factuur heb ik dus niet..

Ik zie enkel

Home

Nog nt gefactureerd

Facturen

Verbruik

Instellingen

en bij instellingen zie ik:

Facturatie-adres

en

Domiciliering

meer niet

Groeten,

Wim

Groeten,

Wim


Eva zal dan uw geval eens moeten bekijken

relevant vraagje voor de groenen onder jullie: staan er op die groene factuur ook codes voor activatie e-services of ontbreken die ?

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Neen want die is al geactiveerd natuurlijk...hoe kan je anders voor de groene factuur opteren ? in de beginfaze liep dat via Certipost en kwam je factuur daar terecht van waaruit je op "Billviewer" moest inloggen. Ze hebben dat allemaal vereenvoudigd nu en sturen de factuur gewoon per E-mail als PDF-cijlage.
Beste Wim_Delbroek,

Via onderstaande link vindt u de werkwijze terug.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14133/kw/maandelijks

Indien het niet lukt, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens bezorgen. (klantnr., tel.nr., emailadres, gsm nr.)

Dan zullen wij het nodige doen om u verder te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer