Ter info
Uw gsm-abonnement tijdelijk opzeggen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_call_temp_billend/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/uw-gsm-abonnement-tijdelijk-stopzetten.html
Uw gsm-abonnement tijdelijk opzeggen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_call_temp_billend/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/uw-gsm-abonnement-tijdelijk-stopzetten.html
Het was een vraag over internet...
vraag het nog eens in een privébericht want hetgeen gisteren niet kon kan mss nu wel al, wie weet, en zet het er goed bij dat het over internet gaat alsook je klantgegevens.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Ter info, mocht dit het probleem zijn: je kan je e-mail adres 18 maand na opzeg behouden
Blijft er dan nog het probleem kun je hetzelfde e-mail adres terugkrijgen bij afsluiten van een nieuw contract (cf. @skynet.be -> @proximus.be)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_mailweb_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/uw-mail-en-website-na-opzeg-van-uw-contract.html
Blijft er dan nog het probleem kun je hetzelfde e-mail adres terugkrijgen bij afsluiten van een nieuw contract (cf. @skynet.be -> @proximus.be)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_mailweb_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/uw-mail-en-website-na-opzeg-van-uw-contract.html
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.