Visual voicemail ondersteunen
Er is genoeg vraag naar op dit forum (zie https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/visual-voicemail-45599 bijvoorbeeld).
Huh, lees ik dit goed, dat ik bij mijn overstap naar jullie MOET INBOETEN OP DIENSTEN??? We leven toch reeds in 2021 hè?! Visual voicemail moet ondertussen toch een minimum aan dienstverlening zijn, of geldt dit niet voor Proximus?! (PS: denk eraan dat jullie al de OUDSTE provider zijn, in dit landje hè... Jullie gaan me toch niet zeggen, dat jullie ook nog eens de grijsste/oubolligste zijn qua DIENSTverlening hè?!?! Jullie stellen me nu toch een heel klein beetje VEEL teleur hoor...)
Idd, eigenlijk à big shame dat Proximus dit nog niet kan aanbieden als vooruitstrevend telecombedrijf...
Beste Proximus,
Wat is de status van visual voicemail aub? Ik heb daar ook op WAP nog eens een analyse over gemaakt 😉.
mvg,
Patrick Averens
Zal eens met Dominique moeten bellen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.