Nieuw

Visual voicemail ondersteunen

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 2317 Bekeken

Reputatie 3
De meeste andere providers ondersteunen dit reeds. Veel handiger dan een nummer te moeten bellen! Wanneer ik nog klant was bij Mobile Vikings vond ik dit alleszins heel gemakkelijk.

Er is genoeg vraag naar op dit forum (zie https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/visual-voicemail-45599 bijvoorbeeld).

4 reacties

Wat betreft positionering van Proximus als business partner en Customer centric Company, kan deze functionaliteit zeker tellen.

Zal eens met Dominique moeten bellen.

Beste Proximus,

 

Wat is de status van visual voicemail aub? Ik heb daar ook op WAP nog eens een analyse over gemaakt 😉.

 

mvg,

Patrick Averens 

Reputatie 2
Badge +1

Idd, eigenlijk à big shame dat Proximus dit nog niet kan aanbieden als vooruitstrevend telecombedrijf...

Huh, lees ik dit goed, dat ik bij mijn overstap naar jullie MOET INBOETEN OP DIENSTEN??? We leven toch reeds in 2021 hè?! Visual voicemail moet ondertussen toch een minimum aan dienstverlening zijn, of geldt dit niet voor Proximus?! (PS: denk eraan dat jullie al de OUDSTE provider zijn, in dit landje hè... Jullie gaan me toch niet zeggen, dat jullie ook nog eens de grijsste/oubolligste zijn qua DIENSTverlening hè?!?! Jullie stellen me nu toch een heel klein beetje VEEL teleur hoor...)

Reageer