Skip to main content

Ik deed gisteren een update en de TV box werkte niet meer: “Programma kan niet weergegeven worden want U heeft geen abonnement” (iets in die aard).

Helpdesk heel behulpzaam vraagt “Al een reset gedaan?”. Dat had ik al 3 of 4x geprobeerd, inclusief uitschakelen: niets hielp. Ze wilden een nieuwe TV box sturen maar dat vond ik er net over.

Net heb ik via het tandwiel (instellingen) - support - “Clear data en herstart” gekozen. Nu werkt alles terug.

Daarom dus deze tip / idee: werkt je TV box niet na update, clear alle data.

TBI: Dit was ook de als workaround aangebracht gisteren door een proximus forummedewerker op het forum hier :

Tijdelijke recente Problemen:

Er is momenteel inderdaad een algemeen probleem met de V7 decoder. Dit zou je normaal kunnen oplossen door in de instellingen de cache te wissen van de Pickx app.
Indien dit niet helpt plaatsen we tijdelijk een V5c. Het is de bedoeling dat de V7 terug in gebruik wordt genomen van zodra de problemen zijn opgelost. We zijn hier dan ook volop mee bezig.

(ook onder sticky “V7 stand van zaken” kan je ook veel zaken terugvinden)