Nieuw

Oproepend nummer zichtbaar maken

  • 15 November 2019
  • 8 reacties
  • 1066 Bekeken

Badge +1

Wanneer zal men op de vaste telefoon eindelijk eens het oproepend nummer kenbaar maken zonder dat men ervoor moet betalen? Op de GSM ziet men ook wie er belt. 

Als men het nummer ziet, weet men ook vlugger of het een betrouwbaar nummer is dat belt of niet.


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Up voted. 

Deze service zou toch wel standaard moeten inbegrepen zijn in het toch wel hoge basisbedrag. 23,13€ / maand!!! En volgend jaar 23,63€/maand...

Reputatie 7
Badge +3

@carooke Momenteel is dit nog niet voorzien.Indien het toch zou komen gaan onze klanten hiervan automatisch ingelicht worden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Aarzel zeker niet om op je eigen suggestie te voten! :wink:

Badge +1

@Joel M bedankt voor de inlichting, maar ik blijf het schandalig vinden.  Overal wordt gezegd dat je bij bepaalde nummers niet mag opnemen omdat het fraudeurs zijn, maar hoe kan je dat weten als je het nummer niet ziet? Dat is echt niet meer van deze tijd.

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie de nummers wel (kostprijs dacht ik 4.99 euro per maand) en neem enkel op als het een bekend nummer is, als het dus met naam en nummer in het geheugen van de telefoon zit. Soms gebeurt het dat er oproepen zijn van onbekende of geheime nummers : daar laat ik het antwoordapparaat overgaan en meestal komt er dan niets meer.  Ik vind het inderdaad een belangrijke functie, maar betalend. 

Het is ook mogelijk om uw oproepen door te sturen naar  uw GSM, dan ga je het nummer wel zien veronderstel ik. Maar ik doe zo’n dingen dus zelf niet hé!

Badge +1

@Cvanloon daar zeg je het: je betaalt 4.99 euro per maand. Het is net dat wat ik aanklaag. Het is niet meer van deze tijd dat je daarvoor moet betalen. Waarom wel bij de vaste telefoon en niet bij de GSM?

Reputatie 5
Badge +2

ik vind ook dat dit een niet betalend service moet worden, bij gsm is dit toch ook zo

Reputatie 6
Badge +2

Ik begrijp dat allemaal wel, moest ik een lijstje willen maken van alles wat ik gratis zou willen, dan kom ik met een A4tje niet toe hé. Als je wil dat je nummer zichtbaar wordt kun je dat bestellen en je kent de condities : met de vaste telefoon is dat te betalen, bij een gsm niet. Ik vermoed dat zo iets komt door het feit dat een vaste lijn uit een ver verleden stamt, en dat de nummerherkenning er later aan toegevoegd is. En een voordeel toevoegen is meestal betalen. Gsm dat zijn modernere technieken. Maar ik betaal ook niet graag 5 euro. Maar ik wil die functie wel behouden, gewoon omdat er veel te veel oneerlijke mensen zijn die mij bellen. Dat komt omdat telefoonnummers  op CDRom verkocht worden, zoals mailadressen. Dat was 20 jaar terug niet het geval hé. Eigenlijk kun je daar jaren over praten, maar of dat veel helpt weet ik niet. Ik stel vast dat je oneerlijke mensen (eigenlijk zijn dat vaak computers hé)  maar moet laten bellen totdat ze een antwoordapparaat tegen komen, dan is hun oproep toch vaak betalend, en dan stopt het ook na een tijdje. Maar vooral niet antwoorden.

Reageer