Vraag Nieuw

Doorspoelen opnames

  • 29 January 2020
  • 5 reacties
  • 685 Bekeken

sinds jaren wordt gevraagd de blauwe balk onderaan het scherm te verwijderen. Die maakt doorspoelen en vooral versneld kijken nagenoeg onmogelijk.

Ook de snelheden zijn niet wat ze zeggen : je spoelt niet door x2 (te weinig frames, springen van een paar minuten, niet nauwkeurig te stoppen…) en er is geen geluid.

Dit werd vorig jaar al aangeklaagd : zie topic ‘Het grootste nadeel van Proximus TV (sinds overstap van T'net)’ op het forum van vorig jaar. Honderden reacties en duizenden likes…

Er gebeurd gewoon niets…

Is de ideeenbus alleen bedoeld om mensen hun frustratie te laten neerschrijven?????


5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb ook mijn twijfels aan de ideeënbus. Staan zoveel items in en niets zie je terug. Jammer dit is een goed idee van het PX team 🤔😉🤗

Reputatie 7
Badge +4

Marleen & Antoon, 

 

Het concept ideeenbus is om iedereen de kans te geven om ideetjes of suggesties aan ons door te geven.
Zoals in het begin van dit concept ook gemeld, werkt dit met ‘votes’ of ‘stemmen’. 
Als een idee of suggestie 50 stemmen heeft, wordt dit voorgelegd.

Ik geef even een voorbeeld: 

  • Forum FR had 50 votes op Pickx op Apple TV: Zit ondertussen in test fase.

 

Ik heb er bij deze een topic voor de ideeenbus van gemaakt, want ik vermoed dat je dit was vergeten. (Je topic waar je over praat is geen topic van de ideeenbus, ik zou zeggen: Stemmen maar!)

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D. Bedankt voor de feed back. Heb nog wel een vraag aan jou. Hoe zit het met Enjoy Suprises, dit zou eigenlijk volgens jou al zeker 3 weken moeten werken. Kun je misschien de stand van zaken hierover kunnen vertellen. Alvast bedankt 😉🤗

De benaming zegt het zelf dit blijft een Suprise :wink::slight_smile:

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D. Bedankt voor de feed back. Heb nog wel een vraag aan jou. Hoe zit het met Enjoy Suprises, dit zou eigenlijk volgens jou al zeker 3 weken moeten werken. Kun je misschien de stand van zaken hierover kunnen vertellen. Alvast bedankt 😉🤗

@Charlotte.D. Zie bovenstaande nog geen antwoord gekregen. Weet je misschien al iets meer. Bij Enjoy Deals zie ik als nieuw Arno en Plopsaland bijstaan. Nog steeds geen Suprises. Alvast bedankt voor het antwoord 😉

Reageer