Skip to main content

Op mijn factuur werd al twee maand de dienst ‘Pickx App’ aangerekend (2 keer een verschillend bedrag rond de 4 euro). Ik heb dit nooit besteld en wil dit ook niet gebruiken. Ik geef het maar even mee zodat anderen misschien kunnen checken of ze ook niet ongevraagd voor deze dienst betalen. 

Ik heb dit aan Proximus gemeld met de vraag voor terugbetaling maar ik kreeg nog geen reactie. 

Factuur gechecked tot 4 maanden terug. Geen probleem Pickx app staat bij mij gewoon onder Flex pack op mijn factuur. Niks extra te betalen. Zal wel iets mis zijn gegaan. Neem aan dat PX dit oplost 😉👍


Er ging helemaal niets mis, men heeft me dit extra aangerekend. Laten weten dat ik het niet wil en het werd terug betaald. Wat dus wel aantoont dat ze me dit wel degelijk extra aanrekenden. Ik heb geen Flex. 


@Sven DS18 

je had voor je verhuis wel een pack Flex S waarin die pickx gratis was

Ik veronderstel dat je nu ook een pack moet hebben met TV en internet, of is er een reden waarvoor je geen pack wilt?

Zal ik het terug aanpassen?

groeten

Tina


@Sven DS18 

Vanaf 1 september heb je terug je pack met de gratis opties

Groeten

Tina


Reageer