Skip to main content

Beste PROXIMUS, willen jullie AUB mijn contract stop zetten !

Jullie hebben al veel te lang met mijn voeten gespeelt, en nu ik mijn abonnement wil opzeggen laten jullie mij een document opstellen en invullen. 

Om dan bij verzenden te melden dat (formulier is tijdelijk onbeschikbaar) dus de dienst is onbeschikbaar! net zoals goed internet en goede kwaliteit van jullie “diensten”

Doe er iets aan nu! 

 

Ter info: als het niet lukt via deze weg → Opzeg |Proximus

Dan kan iemand van Prox maandag je hiermee verder helpen.


Langs die weg heb ik het geprobeerd Martin, werkt niet!


@Luc_0219 Gaat het over het klantnummer in uw profile.Moeten alle diensten gewoon opgezegd worden of gaat het over een overdracht naar andere operator.Indien alles gewoon moet opgezegd worden dan kan ik dat voor u regelen.Is het een overdracht dan moet uw nieuwe operator dat regelen.Groetjes,Joel


Bedankt voor uw antwoord Joel.

Ik ben inderdaad overgestapt naar een andere operator.

Ik vind het wel jammer dat ik via dit forum wel een snelle feedback krijg, maar als klant van PROXIMUS hebben ze mij altijd in de kou laten staan.

Met vriendelijke groeten,

Luc Hagenaars


@Luc_0219  Dit doorgevoerd R000000110000NJGMH. op 3/10/2022. Groetjes


Reageer