Beste Proximus,
Enkele maanden geleden kocht ik een nieuwe PC met Windows 11 erop.
Na dagen zoeken waarom ik mijn Skynet mail niet kon binnenhalen in Outlook (365), kwam ik via jullie helpdesk er achter dat dit een gekend algemeen probleem was en dat er nog geen oplossing voorhanden was. Ik ben dan maar opnieuw mijn oude PC gaan gebruiken met Windows 10.
Nu stel ik vast dat jullie zich tweemaal aan dezelfde steen stoten.
Je hebt toen niet alle gebruikers verwittigd geen nieuwe PC of laptop te kopen met Windows 11.
Evenzeer heb je nu ook niet laten weten of het probleem al opgelost is, waardoor in nu vier maanden verder, nog steeds een ongebruikte nieuwe PC heb staan.
Ik heb zojuist geprobeerd om via Google te achterhalen of het probleem opgelost is, maar op geen enkele site - ook niet die van Proximus - vind ik een specifiek antwoord hierop.
Ik zou dus NU echt graag vernemen hoever jullie hier mee staan.
Mocht het nog niet opgelost zijn, dan verwacht ik toch te vernemen wanneer wel.
Met vriendelijke groeten,
Marc
PS Webmail is geen oplossing, want mijn mailarchief in outlook is ruim 20 jaar, bevat tientallen mappen en submappen en ongeveer 17.000 mails en daar wik ik niets van kwijt.