Vraag

wijziging van abonnement met behoud van affinity korting

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Beste, vandaag langsgeweest bij de Proximus shop voor een wijziging van mijn abonnement. Heel vriendelijk personeel wel, maar niet geholpen zoals het hoort. Het was nochtans een simpele vraag…. Ik wil in plaats van een pack met internet, vaste telefonie en digitaal tv kijken, voortaan enkel een standaard easy fiber internet abo. Blijkbaar kon men dat niet wijzigen, steeds foutmelding. De medewerker van de shop heeft een IT ticket gemaakt. Beste was om het ganse pakket op te zeggen en dan opnieuw klant te worden, eens de opzegging compleet is… maar dan verlies ik in de toekomst wel mijn affinity korting. Dat is een teleurstelling! De gehuurde toestellen zijn ingeleverd, als klant heb ik alles in orde gebracht, maar nu ga ik een tijdje geen internet hebben, vooraleer ik terug klant kan worden… hoe moeilijk kan je t maken?!! Proximus focust duidelijk niet op de klant! 


3 reacties

@Mevr_C 

De PX forum moderatoren komen hier pas maandag terug langs op het forum en omdat ze u dan zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dank je Martin! Is gebeurd! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mevr_C de aanpassing is intussen lopende. Affinity korting is enkel mogelijk op een Pack, die kon je dus sowieso niet behouden. Een getrouwheidskorting kan wel, deze kun je aanvragen als het internet actief staat. Mvg, Heidi

Reageer