Vraag

Wifi valt voortdurend weg, onstabiele verbinding?

  • 5 March 2022
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Ik heb sinds iets meer dan een week voortdurend WIFI-problemen. De afstand speelt geen rol, verbinding blijft onstabiel. Zowel op 2.4 als 5.0 .

Is dit een gekend probleem?


2 reacties

iIs dit voor voor elk toestel zo.

Wat je evetueel al kunt proberen is om de bbox te resetten

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

helpt dit ook niet dan eens proberen door “one ssid” uit te zetten

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)

Helpt dit ook niet eens zien of internet ook wegvalt als je laptop/pc via utp verbonden is aan de bbox met netwerkkabel.

NB: ik heb een bbox3V+ en dit heb ik in ieder geval niet voor dus algemeen zal het niet zijn.

Reputatie 7
Badge +4

@kermie007 Kan je in je profiel het klantennummer of lijnnummer ingeven waarop je dit probleem hebt ? Dan kan ik je wifi eens nakijken voor je.

Ik vind nu verschillende lijnnummers terug met de gegevens die ik heb. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer