In december ben ik overgeschakeld van mobistar naar Belgacom.
Digitaal tv, internet en gsm in 1 MAxi-pakket.
sindsdien heb ik niets dan miserie.
Mijn wifi valt gedurig uit en vooral in het weekend. Uiteraard de moment dat ik op mijn computer moet zijn!
Na verschillende keren dit mee te maken komt er dan toch eens een technieker kijken en die stelt dat ik mijn modem verkeerd ingesteld heb.
Als ik vriendelijk antwoord dat de Belgacom technieker hem geinstalleerd heeft ligt het plots aan de update.
Na de "update" werkte het internet weer, enfin even toch.
Ondertussen werd mijn modem al gereset heb ik alles opnieuw moeten instellen met behulp van een vriendelijke belgacom-medewerker die inderdaad iets zag aan de lijn.
Enige tijd later het zelfde probleem...
Terug contact met Belgacom, volgens hen zitte er te veel modems op het zelfde kanaal dus ik moet mijn kanaal veranderen. Is dus ook gebeurd en toch valt nog steeds mijn internet weg. Met mijn windows phone kan ik zoizo al niet op Fon-belgacom dus die is nu helemaal nutteloos thuis
Ik ben echt heel teleurgesteld en denk eraan om een klacht in te dienen. Mijne hele schoolwerk heb ik elders moeten laten doen (kost geld) terwijl ik thuis een perfecte en nieuwe maar draadloze printer heb. Die natuurlijk zonder draadloos internet geen knijt doet. Volgende week start de school terug (volwassenonderwijs) en moet mijn internet werken.
Overigens vind ik het absoluut niet kunnen dat een modem zo vaak moet veranderen van kanaal? Ik heb niemand zoveel zien sukkelen met zijn internet verbinding.
Belgacom, zorg dat mijn probleem weg is
Anders ben ik WEG!!!
Iemand een oplossing of tips waar ik een klacht kan indienen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.