De laatste tijd ondervind ik regelmatig problemen met mijn aansluiting. De wifi valt te pas en te onpas uit en ook de volledige b-box3modem zelf valt regelmatig uit en start dan uiteindelijk zelf opnieuw op. Na een vorig contact met de telefonische support had ik al een harde reset van de modem uitgevoerd maar dit heeft het probleem dus niet opgelost.
hebben ze ook uw lijn op fouten reeds getest.
Maar morgen als de Prox forummedewerkers langskomen kunnen ze dit in ieder geval doen indien nog niet gebeurd en kunnen ze ook overwegen of eventueel een omruiling van de bbox zou nodig zijn.
Ik ga ervan uit dat ze dat hebben gedaan ja. Zoals gezegd hebben ze me toen opgedragen om een harde reset te doen maar dat is geen blijvende oplossing geweest.
Dan inderdaad best verder afwachten tot een Prox forummedewerker morgen hier de draad opneemt om je verder te helpen.
tot en met je modem ziet alles er prima uit, er zijn geen onderbrekingen op te merken of counters op je lijn.
ik vrees dat we in dit geval de modem als boosdoener mogen beschouwen
ik kan deze voor je laten omruilen via een afhaalpunt als je wenst
kan je hiervoor dan een gsmnr toevoegen aan je profile waarop je bericht wil ontvangen als deze ter plaatse is ?
dan doe ik het nodige
Mijn gsm nr staat al in mijn profiel zag ik net.
Mvg
Bart
Mijn gsm nr staat al in mijn profiel zag ik net.
Mvg
Bart
ik kan je bbox opsturen naar :
463 TREMELO
VELDONKSTRAAT 2
3120 TREMELO BEL
of
465 PROXY DELHAIZE BETEKOM
PASTOOR PITETLAAN 19
3130 BEGIJNENDIJK BEL
deze zijn het meest nabij, heb je een bepaalde voorkeur ?
Liefst naar Proxy Delhaize Betekom aub
Liefst naar Proxy Delhaize Betekom aub
ok, dan laat ik deze daar leveren
je zal een sms krijgen als deze ter plaatse is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.