Skip to main content

Hey,

 

sinds vrijdag fiber. Technieker was zeer vriendelijk maar de WiFi is slechter dan ooit te tevoren. Met mijn vorige klassieke verbinding had ik stabiel internet. Nu is de WiFi verbinding instabiel en valt die volledig weg. Deze post maken zorgde al voor heel wat frustratie doordat het 2x weg viel.

 

mijn zoon gamet en zijn Ping was het ene moment goed (24) andere momenten boven de 1000. Hij was hier ook niet happy mee.

 

dit is helemaal tegen de verwachtingen in. Wat te doen? @proximus: graag snel een oplossing want jullie verkopen iets in de aarde van “supersnel” wat alles behalve waar is. Volgende week werk ik ook met deze internetverbinding, dat beloofd.

bedankt voor een oplossing! 
 

groeten

 

jeroen

via rechtstreeks verbinding met laptop/pc via utp kabel aan je bbox, is daar alles ok.

De bbox al gereset Reset je b-box/Internet box | Proximus

Of ook je toestellen al herstart: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

NB: PX medewerkers komen niet langs hier tijdens het weekend.


Reageer