Skip to main content

Op 08/07 heeft men fiber komen installeren.
Internet Box aangesloten en alles top. Aanpassen naam (SSID) en wachtwword zou volgens de installateur gaan via de MyProximus app.

Heb nu al 2 weken meerdere keren per dag geprobeerd die via MyProximus te wijzigen maar krijg elke keer dezelfde « er is een tijdelijk probleem ».

Is er een alternatieve manier? (Ik zie op de Internet Box nergens een IP,/user/pwd staan om via een browser in te loggen op een console).

 

@RafB rechtstreeks via de web interface van de Internet Box gaat niet meer, heb je al eens geprobeerd via een browser naar myproximus te surfen maar dan best door eerst een privé venster te openen:

Privaat venster openen in je browser

met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

de link invoeren: www.proximus.be/login/nl/

dan alle cookies aanvaarden kiezen 


@RafB Wat @Martin zegt klopt, alles van de internetbox gaat via je MyProximus account.


@Martin : Bedankt voor de snelle reactie. Ik zie dat de SSID/pwd aangepast zijn. (Vanavond zien of ik kan aanloggen met nieuwe pwd).

Thanks


Reageer