Vraag

Wifi Booster V2 valt uit

  • 4 March 2023
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Sinds ik de internetbox en 2 wifi boosters V2 heb omdat ik fiber heb laten plaatsen, vallen mijn 2 wifi boosters V2 dagelijks uit (waardoor ik geen TV aangesloten op een van de boosters meer kan bekijken). De power lampjes op de 2 boosters zijn dan WIT. De andere lampjes branden niet.

Dagelijks dien ik dan de internetbox en de 2 boosters uit te zetten en dan weer aan. De volgende dag is het weer van dat!

Dit kan toch de bedoeling niet zijn ? 


2 reacties

@marcrobert ter info: tijdens het weekend kan je wel bv. naar de helpdesk bellen 0800 22 800 maar op het forum komt tijdens het weekend niemand langs die van Proximus is.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag terug langskomen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

mss moet fibermodem, indien nog niet gebeurd, ook eens herstart worden → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


Betekenis lampjes Proximus toestellen | Proximus & fiber modem? | Proximus & Booster - Install

Reputatie 2
Badge

Heb je de WiFi boosters wel geïnstalleerd volgens de installatie gids?

Reageer