@marcrobert ter info: tijdens het weekend kan je wel bv. naar de helpdesk bellen 0800 22 800 maar op het forum komt tijdens het weekend niemand langs die van Proximus is.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag terug langskomen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
mss moet fibermodem, indien nog niet gebeurd, ook eens herstart worden → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
&
Betekenis lampjes Proximus toestellen | Proximus & fiber modem? | Proximus & Booster - Install
Heb je de WiFi boosters wel geïnstalleerd volgens de installatie gids?