Sinds begin mei heb ik niets anders als problemen met het helpdesk van proximus. gevraagd: 1 BBox 4,(uiteindelijk ontvangen)
1 wifi booster V2. Wifi booster nog steeds niet ontvangen tot op vandaag.
Spijtig genoeg kan ik voor het helpdesk geen enkel goed woord zeggen, mensen weten niet waarover het gaat, Tf lijn die regelmatig afgesloten of verloren werd. Het kwam zelfs zo ver dat een medewerker mij vroeg of ik niet snel op de PC kon kijken hoe deze Wifi booster eruit zag. Tot verleden zaterdag mij een dame te woord stond waarvan ik direct merkte dat zij alles deed om mij verder te helpen. Volgens haar staat die booster nog steeds in bestelling maar zij kan daar verder niets aan doen.
Ik weet niet meer tot wie ik mij kan wenden om uiteindelijk deze zaak op te lossen. Als ik zeg dat ik minstens 25 maal het helpdesk gebeld heb dan vergeet ik er mischien nog een paar.
Wie kan mij helpen,
Pallieter