Ik had het ook al gemerkt. Via de app is het 3 € en via de site 0 €. Maar wanneer je besteld krijg je een foutmelding. Ik dacht voor 0 € wil ik dat wel maar is waarschijnlijk weer een voorbeeld van de vele fouten die blijven boven komen. Ik krijg meerdere keren per dag een mail dat er nog een winkelmandje op me wacht. Klik ik daar op dan blijft er een cirkeltje draaien en gebeurd er niets . Via de app een booster bestellen geeft telkens de melding niet mogelijk wegens een nog lopende bestelling. Via de schudden functie van de app al verschillende keren gemeld maar geen oplossing. De laatste keer was de reden dat er een aanvraag voor fiber was en dat die eerst moet afgehandeld worden. Dan kan het nog lang duren want dat fiber binnenkort beschikbaar verhaal daar geloof ik al lang niet meer in.
@Jan heb jij vaste telefoon in je flex pack want dit was toch altijd de vereiste om een gratis wifi booster te verkrijgen, tenzij dit onlangs natuurlijk veranderd zou zijn?
Wie weet heeft het iets te maken met de invoer van Flex+ ? ( 3 € eerste maand gratis).?
Hopelijk wat opheldering van de PX moderatoren morgen.
@Master-magic Daar zit de 1ste decoder inbegrepen dacht ik maar hoe het zit met de boosters dat weet ik niet ? Vind je daar ergens iets van terug op hun site?
@Master-magic Daar zit de 1ste decoder inbegrepen dacht ik maar hoe het zit met de boosters dat weet ik niet ? Vind je daar ergens iets van terug op hun site?
Bij Flex zit één wifibooster in de prijs inbegrepen, bij Flex+ niet meer. Wifibooster kost €3/stuk
In verband met die booster aan 0€, heeft PX een fout gemaakt volgens mij, want ze beschrijven in de uitleg van Flex+ dat de booster normaal 3€ kost en de 1ste maand gratis en in hun contract fiche verwijzen er naar via deze link → Wi-Fi Booster | Proximus maar hebben ze er niet bijgezet dat het voor de 1ste maand maar 0€ is, en in feite ook dat het om een Flex+ gaat!
Van de moment het in het winkelmandje zit is het 3 € per maand. Maar als je op bestelling plaatsen klikt dan loopt het vast op een draaiende cirkel. Maar ze blijven wel mails sturen om je winkelmandje te bevestigen, ondertussen al een 10 tal.
Heb je de cookies al eens gewist en de historie van je browser of anders eens proberen in een privaat venster CTRL+SHIFT+N (sommige browsers is het P ipv N)
Kan het zijn dat met de invoering van Flex+ de “superieure ervaring” (oftewel de vaste lijn 😉) verdwenen is uit het aanbod? (Waarmee ik niet wil zeggen dat een vaste lijn niet meer beschikbaar is). En met het verdwijnen van de “superieure ervaring” ook de gratis booster? Feit is dat met een Flex+ de basis prijs stijgt en de booster niet meer gratis is, punt.
Ttz, ik stel alleen maar vast dat als ik de packs opzoek en personaliseer (dus een nieuw pack kies de booster alleen maar de 1e maand gratis is, daarna 3€ per maand.
Een moderator kan uitklaren of dat vanaf nu voor iedereen (ook bestaande packs) geldt of niet.
Louter ter info: ik heb nu ook getest met 5 verschillende browsers en ik krijg het volgende resultaat =
Als ik dan nog een stap verder ga blijf het nul Euro. Dan heb ik nog een stap verder gegaan waar je kiest voor de levering en dan blijft alles op nul Euro staan. Een stap verder ben ik natuurlijk niet meer gedaan anders zou de levering aan nul euro doorgaan. Uit nieuwsgierigheid heb dan maar in de browser geklikt om een pagina terug te gaan en wonder boven wonder wat staat er nu, inderdaad 3€ !!! , Alles afgesloten en dan terug geprobeerd, maar het blijft nu 3€.
Dan geprobeerd in privé modus via CTRL SHIFT N (of P) en terug in orde aan 0 €.
Daarom vermoed ik dat het iets met de cookies of geschiedenis te maken heeft?
Willen jullie ook eens proberen in privé modus in jullie browser maar als de vraag komt voor cookies te aanvaarden, dan alles weigeren.
@Jan U heeft nog een oud flex pack met vaste lijn.Daar heeft u nog recht op een gratis wifibooster.Anders eens via de 0800 22800 de aanvraag doen.Zij kunnen direct zien als het systeem deze gaat aanrekenen(zou niet mogen).De meldingen op de site zijn voor de nieuwe Flex+ packs waarbij de wifi booster 1 maand gratis is en nadien 3EUR per maand.Excuses alvast voor de eventuele onduidelijkheid/verwarring..Groetjes,Joel.
@Jan of je kan de booster direct opzeggen indien die betalend wordt en kan je dan nog ene zelf aanschaffen als je wilt. Ondertussen kan je zien of alles goed werkt, enfin ‘t is maar een voorstel hé ;-)
En als @Jan gelijk heeft is dit een niet-aangekondigde prijsverhoging van Proximus. Wat jouw antwoord op mij in het Flex+ topic toch in een iets ander daglicht stelt.
Blijkbaar wordt als basisprijs van flex + de prijs van het internetabonnement (+ 1 mobiel) genomen. Al wat de klant erbij besteld ( tv / vaste lijn/booster / extra mobiel ) zijn (betalende) opties.Zo klinkt het ook anders wanneer er één onderdeel duurder wordt. Het volledige pack wordt dan schijnbaar niet duurder. ..
Schijnbaar, inderdaad. Een Flex+ met 1 gsm abonnement is wel 5 euro duurder dan FlexS (omdat de basisprijs voor het 1e gsm abo 15 euro is ipv 10). Bij de Flex+ kost een 2e (en volgende) smartphone wel maar 10 euro t.o.v. 15 euro bij Flex. M.a.w. met 2 smartphones kosten ze evenveel.
Voor oude abo’s verandert er niks zeggen ze. Maar als ik dit topic lees worden de extras ineens betalend dus wordt het oude Flex abonnenment toch ook een beetje duurder, of niet?
Dus nu blijft het 0€ per maand maar:Bestellen gaat niet. Ik zou verwachten dat een bedrijf als Proximus toch wat meer tijd zou mogen steken in de juiste werking van hun website .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.