Skip to main content

Beste, 

 

Zoals meerdere andere leden hier op het forum hebben wij een paar maanden geleden ook een brief ontvangen met daarin de melding dat ons abonnement omgeschakeld wordt naar een “flex”-pack. Volgens deze brief zou een wifi booster hierbij inbegrepen zijn en kan die booster aangevraagd worden via proximus.be/wifibooster. 

Net zoals Dannyg in deze post beschreef, stel ik ook vast dat er op de pagina hierboven geen mogelijkheid is om aan te duiden dat we die booster gratis willen ontvangen. Ik zag in de antwoorden op de post van Dannyg dat een Proximus-medewerker deze booster heeft opgestuurd. Ik heb alvast mijn profiel aangevuld zodat jullie die gratis booster ook naar mij kunnen versturen. 

 

Alvast hartelijk dank. 

@Claude7 Vanaf het ogenblik u de internetbox heeft ontvangen/geïnstalleerd kan u de WiFibooster hier of via het gratis nummer 0800 22800 aanvragen.Nu is het nog niet mogelijk omdat er nog het lopend order instaat van de internetbox.Groetjes,Joel

 


@tina.b 

Inderdaad,dat klopt.Maar bij de overschakeling naar de Flex pack is ook een,gratis,wifi booster inbegrepen.

Wat moet ik doen om deze te verkrijgen?

Mvg,

Claude


@Claude7 

ik zie een aanvraag voor een internetbox?

is dat een fout of ook aangevraagd?

wifi booster zie ik nog niet?

mvg, 

Tina


Dank voor de snelle reactie.De betreffende info had ik al aan mijn forumprofiel aangevuld.Bij deze hoop ik dat dit ok is.

 

Mvg,

Claude


Als de PX forummedewerkers hier volgende week terug langskomen kunnen ze u hiermee verder helpen daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.


Beste,

 

Bij bestelling van een Flex pack is een gratis wifi booster inbegrepen.Moet ik die appart bestellen?Of kan ik dit hier in orde brengen?

Info staat in mijn profiel.

 

Mvg,

Claude


@KRH  Dag KRH, deze zal je aanstaande woensdag gebracht worden door Bpost. Voor jullie is deze inderdaad gratis. Groetjes Luc


Beste,
Zag net deze topic.

Bij de installatie liet de installateur merken dat de Wifi booster betalend (misschien dacht hij dat wij een andere pack hadden) zou zijn en heb hem toen niet genomen, maar volgens de post hier een beetje boven (4 maanden geleden), zouden wij toch gratis recht hebben op eentje?

Wij hebben een Beats Flex S Netflix via Belfius.

Pack Belfius Flex S / INT + TV <=== zie link

 

Is het mogelijk om eentje gratis op te sturen? (heb Ticket gedeelte alsook andere gegevens ingevuld in mijn profiel).

Alsook kleine off-topic vraag, ik zie dat er 1 tv-optie inbegrepen is, en standaard zou dit Pickx Mix zijn, hoe activeer je dit (zonder kosten dan) want zie het niet verschijnen bij MyProximus , enkel 1 maand gratis en dan betalend ?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

KRH

 


@Wvdm  Staat met levering op woensdag 14/9. Groetjes Luc


@Luc.M Beste Luc, graag dat zou ons wifi bereik voor de tuin en de bovenverdieping kunnen verbeteren

alvast bedankt voor de opvolging.

Willy


@Wvdm  Dit is gratis in jou geval. Zal ik het order aanmaken?


Beste,

We hebben ook een flex pack met vaste lijn maar als wij een wifi booster willen bestellen is deze niet gratis. Ik denk dat onze pack niet volledig flex is ? Kan dit nagekeken worden?

We zouden graag een wifi booster gratis ter beschikking hebben om onze wifi te versterken.

Alvast bedankt

Willy


@Karen De Bosschere Je hebt een Flex S pack (zonder vaste lijn). De wifi booster is in dit geval niet gratis, maar kost 2,99 euro/maand in huur. Groetjes, Antonella


FYI: Pack flex: Het op maat gemaakte GSM internet TV-pakket | Proximus

de Flex S packs zijn zonder vaste Telefoon.

Een samenvatting kan je hier vinden van de verschillende formules

→ Contract samenvatting | Proximus

Packs voor privé klanten


Kan ik meer info krijgen over flex fiber en wat het verschil is met flex s?


FYI: De voorwaarde is gewoon dat je flex pack hebt met een vaste lijn inbegrepen dus iemand met flex S heeft ook geen recht op een gratis booster. Bij flex fiber heb je zelf recht op 2 gratis wifiboosters.


Hallo, ik had ook graag een gratis wifi booster aangevraagd. Ik meen hier toch recht op te hebben als trouwe klant.


@Stephen7  Je hebt momenteel nog een Familus pack (€72/maand). Een wifi booster is enkel gratis in Flex (€70,99/maand). Als je dit wenst schakel ik je pack om naar Flex en stuur ik ineens de wifi booster op. Groetjes, Antonella


Als je een flex hebt waar vaste telefonie  inbegrepen zit heb je inderdaad recht op een gratis wifi booster in bruikleen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


Hallo, ik had ook graag een gratis wifi booster aangevraagd. Ik meen hier toch recht op te hebben.


@tina.b 

Alvast bedankt, ik ben dus in blijde verwachting. :wink:

@ Alle anderen,

Bedankt voor de steun en tips.:sunglasses:

Mvg,

Benny.

 


@Benny 1238 

Beste,

je hebt inderdaad een flex pack met vaste lijn

ik zal een aanvraag indienen om een wifi booster gratis in je pack toe te voegen en op te sturen.

groeten

Tina


@Benny 1238 Beter dat je dit laat regelen door iemand van Proximus zelf morgen als ze hier de draad opnemen, dit om alle misverstanden te vermijden en er eerst een maandelijks bedrag aangerekend wordt, al zal dit achteraf ook wel recht kan gezet worden indien je flex met vaste lijn hebt.

Daarom zoals reeds aangegeven werd (bericht juist boven dit bericht ), best je forumprofiel aanvullen.  


@Benny 1238 

betrokken booster wordt “on demand” gratis ter beschikking gesteld voor Flex klanten met vaste lijn (geen maandelijks abo & toestel terug in te leveren bij wijziging/opzeg abo)

blijkbaar zou het maandelijks abo geld dat vermeld wordt op de website automatisch niet in rekening gebracht worden op de factuur bij een abo Flex (via web)

maar Proximus medewerkers (moderatoren) kunnen u vanaf maandag verder helpen en een toestel laten geworden (via Bpost)


Ook ik heb een hele tijd terug de brief gekregen dat ik recht heb op een gratis wifi-booster.

Er staat dan serieus bij geschreven dat je hem heel eenvoudig kan bestellen via proximus.be/wifibooster.

Wat dus voor geen meter werkt en dus alles behalve eenvoudig is!

Ik kan daar wel een booster bestellen mits maandelijkse kost?

Dus hoop ik ook dat iemand me via deze weg kan verder helpen?

Ik heb dus wel degelijk een vaste lijn en Flex

Ik zou trouwen graag ook willen weten wat er eigenlijk gratis is in dit geval?

Het apparaat of ook de maandelijkse kost?

Mvg, B.


Reageer