Vraag

Wifi booster gratis bij flex-pack


Beste, 

 

Zoals meerdere andere leden hier op het forum hebben wij een paar maanden geleden ook een brief ontvangen met daarin de melding dat ons abonnement omgeschakeld wordt naar een “flex”-pack. Volgens deze brief zou een wifi booster hierbij inbegrepen zijn en kan die booster aangevraagd worden via proximus.be/wifibooster. 

Net zoals Dannyg in deze post beschreef, stel ik ook vast dat er op de pagina hierboven geen mogelijkheid is om aan te duiden dat we die booster gratis willen ontvangen. Ik zag in de antwoorden op de post van Dannyg dat een Proximus-medewerker deze booster heeft opgestuurd. Ik heb alvast mijn profiel aangevuld zodat jullie die gratis booster ook naar mij kunnen versturen. 

 

Alvast hartelijk dank. 


33 reacties

Beste,
Zag net deze topic.

Bij de installatie liet de installateur merken dat de Wifi booster betalend (misschien dacht hij dat wij een andere pack hadden) zou zijn en heb hem toen niet genomen, maar volgens de post hier een beetje boven (4 maanden geleden), zouden wij toch gratis recht hebben op eentje?

Wij hebben een Beats Flex S Netflix via Belfius.

Pack Belfius Flex S / INT + TV <=== zie link

 

Is het mogelijk om eentje gratis op te sturen? (heb Ticket gedeelte alsook andere gegevens ingevuld in mijn profiel).

Alsook kleine off-topic vraag, ik zie dat er 1 tv-optie inbegrepen is, en standaard zou dit Pickx Mix zijn, hoe activeer je dit (zonder kosten dan) want zie het niet verschijnen bij MyProximus , enkel 1 maand gratis en dan betalend ?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

KRH

 

Reputatie 7
Badge +3

@KRH  Dag KRH, deze zal je aanstaande woensdag gebracht worden door Bpost. Voor jullie is deze inderdaad gratis. Groetjes Luc

Beste,

 

Bij bestelling van een Flex pack is een gratis wifi booster inbegrepen.Moet ik die appart bestellen?Of kan ik dit hier in orde brengen?

Info staat in mijn profiel.

 

Mvg,

Claude

Als de PX forummedewerkers hier volgende week terug langskomen kunnen ze u hiermee verder helpen daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.

Dank voor de snelle reactie.De betreffende info had ik al aan mijn forumprofiel aangevuld.Bij deze hoop ik dat dit ok is.

 

Mvg,

Claude

Reputatie 7
Badge +3

@Claude7 

ik zie een aanvraag voor een internetbox?

is dat een fout of ook aangevraagd?

wifi booster zie ik nog niet?

mvg, 

Tina

@tina.b 

Inderdaad,dat klopt.Maar bij de overschakeling naar de Flex pack is ook een,gratis,wifi booster inbegrepen.

Wat moet ik doen om deze te verkrijgen?

Mvg,

Claude

Reputatie 7
Badge +3

@Claude7 Vanaf het ogenblik u de internetbox heeft ontvangen/geïnstalleerd kan u de WiFibooster hier of via het gratis nummer 0800 22800 aanvragen.Nu is het nog niet mogelijk omdat er nog het lopend order instaat van de internetbox.Groetjes,Joel

 

Reageer