Beantwoord

wifi booster

  • 19 April 2020
  • 19 reacties
  • 1467 Bekeken

als ge op de wifi booster abonneert kunt ge dan dit abonnement opzeggen ?

is daar een tijd aan verbonden ? Bv een jaar  ?

icon

Beste antwoord door Martin 19 April 2020, 23:13

Bekijk origineel

19 reacties

nee is altijd op ieder ogenblik opzegbaar, morgen zullen de mensen, die van proximus zelf zijn, je daar een officieel antwoord kunnen op geven.

Reputatie 7
Badge +3

@zaiko de info van @Martin is correct. De wifi booster is op ieder ogenblik opzegbaar. Groetjes, Antonella

Mijn booster werkt niet. Geen signaalversterking.

installeer hem eerst eens in de zelfde ruimte waar je bbox staat om te zien of het daar werkt.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_install/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/draadloze-tv-wifi-booster-plc/installatie-van-de-wi-fi-booster.html

Reputatie 7
Badge +3

@chantalmoerenhout Mocht het na de tip van @Martin nog steeds niet werken, laat dan gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Bij Flex pack wordt  een wifi booster voorzien, wordt die automatisch verstuurd bij het afsluiten ervan? Of moet dat nog eens apart aangevraagd worden?

Mvg Artie

Reputatie 6
Badge +3

De Wi-Fi booster wordt ook automatisch opgestuurd samen met decoder met het afsluiten van een contract. Dat is enkel maar het geval voor volgende Flex packs: de all-in (voor families,onbeperkt voor families): https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html (met mobiel) en hier zonder mobiel enkel maar voor Family essentials,content lovers.

had ik hier niet gelezen dat iemand zijn booster niet ontvangen had en achteraf na aanvragen toch ontvangen had, maar normaal gezien zou je hem inderdaad moeten ontvangen.

Reputatie 6
Badge +3

Daarin heb je volkomen gelijk in. Het zou ook te maken kunnen hebben tussen opnieuw klanten worden bij Proximus of het gewoon veranderen naar Flex abonnement. Dat je in het eerste geval het sowieso krijgt en dat het in het tweede geval maar om een administratieve aanpassing gaat waar je nog expliciet moet vragen om de booster na te sturen. Deze informatie kan je niet echt letterlijk terugvinden in de FAQ,  Enkel maar dat jouw huidige producten automatisch worden over gezet: https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html

Enfin het is ook wel zo indien je er recht op hebt en niet zou ontvangen hebben je deze wel achteraf toegestuurd zou krijgen, je moet dan wel de moeite doen maar als het dan uiteindelijk maar goed komt.

Badge +4

In mijn geval is het ook met wifi booster, ik veronderstel dat de technieker dat zal mee hebben bij de thuis installatie ?

Normaal wel

trouwens hebben ze in hun wagen de klassieke toestellen voor internet en TV mee ook als ze moeten gewoon uitrukken bij een klant om een probleem op te lossen bvb...

Hallo,

Hoe zeg ik mijn WiFi booster op?

 

mvg

@Geert63 TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen en meer informatie te kunnen geven en je ook de retourlabels te bezorgen zodat je die gratis kan terugsturen met Bpost: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Martin 

bedankt,heb ik bij deze gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Geert63 vanaf wanneer wil je deze opzeggen? Groetjes,Heidi

Beste,

kan het tegen 1 maart 2023?
 

mvg

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Geert63 we doen het nodige, bevestigingsmail volgt!

Ok hartelijk dank

 

Reageer