@Nicolavi
PS: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.
Ter bijkomende inlichting: packs met bv. internet(wifi) en TV (al dan niet met vaste lijn en gsm abonnenmenten)
→ Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus
→ Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn / stel zelf je pack samen | Proximus
→ Gsm-abonnementen | Proximus
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum
Ik vrees evenwel dat u uw vraag m.b.t. uw behoeften zult moeten verduidelijken
Concreet :
er zijn geen “WiFi-contracten” voor residentiële klanten bij telecomoperatoren
maar wel contracten van het type
breedband internet op het vaste netwerk (dsl of indien voorhanden glasvezel) al dan niet met TV decoder en/of vaste telefoon
mobiel voor telefonie en internet
of een combinatie van vast en mobiel (packs)
Ref.:
Welkom bij Proximus – Internet, gsm, telefoon, mobiel en tv | Proximus
vast breedband : bv. internet maxi
Internet abonnementen – De internetprovider voor België | Proximus
mobiel telefonie en internet bv. Mobilus Maxi
Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus
Combinatie met TV bv.
Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus
In principe kunt u een contract online afsluiten (eventueel met behulp van de Proximus medewerkers op dit publieke forum of kunt u eventueel een contract onderschrijven in een Proximus center
Normalerwijze zal ook bij een eventuele inschrijving achter uw persoonsgegevens gevraagd worden (e-id, ….)