Skip to main content

Er zijn wel veel cijfers na de komma.

 

er zouden er inderdaad beter meer staan voor de komma :-) 

 

bij mij staan er toch wat minder achter de komma

 


sinds ik naar fiber ben overgeschakeld ( nu bijna een maand ),

komt de snelheid er niet meer op, er staat een melding “ Deze informatie is op dit moment niet beschikbaar omwille van technische redenen. “

 

geen idee of dit nog gefixt zal worden ???

nu, heeft dit dus totaal geen invloed op de werking van mijn internet gelukkig.


FYI:  in de MyProximus app kan je dit probleem best even melden via de shaker (door in de app te schudden met je gsm-toestel). Dan komt dit meteen terecht bij de achterliggende dienst, die het probleem voor u zal oplossen
Deze meldingen worden dagelijks geanalyseerd en behandeld.
Van zodra er een oplossing is, word je terug op de hoogte gebracht.
 


In de app is het nog erger.

 


heb je het ook al gemeld via de shaker in de app


Snelheid

Downloadsnelheid 

72.1648 Mb/s

Uploadsnelheid 

25.55944 Mb/s

Hier ook enkele cijfers teveel in my proximus.


Reageer