Skip to main content

oor de tweede keer dit jaar komen de mails niet binnen, ik zie wel dat er zogezegd 20 nieuwe mails zijn maar ze komen niet door, noch op de PC noch op de GSM

ook de my proximus is leeg, er zijn geen producten, boodschap : voeg uw producten toe maar dat lukt natuurlijk niet

dit is de tweede maal in korte tijd, ik heb vorige keer een  klacht ingediend maar geen reactie ontvange

misschien langs deze weg wel?

 

 

Ter info: ivm met mail problemen wordt er gevraagd om een webformulier in te vullen waarvan sprake hier 

→ Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum


helaas is dit topic afgesloten als ik de link volg

dus het webformulier invullen is blijkbaar niet meer mogelijk

het probleem blijft zich wel voordoen waardoor ik weer niet kan werken

wie draait op voor het verlies aan inkomen?

 


ik heb het webformulier al ingevuld maar geen reactie gekregen en het probleem is niet opgelost

 


pas 24u a 48 uur na versturen van het webformulier kan je eventueel zien of Prox het heeft kunnen oplossen.


Reageer