Beantwoord

weer dezelfde problemen

  • 27 January 2021
  • 16 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Als ge wilt chatten omdat er weeral eens problemen zijn, geeft buiten de virtuele assisten niemand thuis, van de 6 laatste keren , heb ik eenmaal een heel bevredigend contact gehad en ook een goede uitleg en oplossing, maar dat is blijkbaar weer helemaal verdwenen (we komen zo snel mogelijk bij je terug, gemiddeld duurt dit minder als 15 minuten)dat is dus ondertussen weeral 3 kwartier geleden.

Annita-*********-*******

icon

Beste antwoord door HadewychT 1 February 2021, 15:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Als ge wilt chatten omdat er weeral eens problemen zijn, geeft buiten de virtuele assisten niemand thuis, van de 6 laatste keren , heb ik eenmaal een heel bevredigend contact gehad en ook een goede uitleg en oplossing, maar dat is blijkbaar weer helemaal verdwenen (we komen zo snel mogelijk bij je terug, gemiddeld duurt dit minder als 15 minuten)dat is dus ondertussen weeral 3 kwartier geleden.

Annita-*********-*******

Reputatie 7
Badge +3

@annita 

Waar kunnen we jou met verder helpen?

 

Geert

Reputatie 1
Badge

Goede avond Geert, ik probeer al 2 dagen te chatten met de medewerkers, dat lukt compleet niet. Het probleem dat ik nog maar eens hebt is dat de TV repaly er weer ineens mee ophoud, dat is dus al verscheidene malen gebeurd.We hebben dat altijd gehad, en nu ineens niet meer?, Dus mijn vraag was om dat aub op te lossen. Dus help.Vriendelijke groeten

Annita-***********-*********

van de proximus medewerkers zal er waarschijnlijk niemand meer regeren vanavond, 

je hebt je toestellen waarschijnlijk al eens herstart → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Reputatie 1
Badge

Goede avond Martin, ja inderdaad na zoveel malen problemen gehad te hebben, weten we al wel wat te doen,maar tot hier toe nog steeds geen oplossing gegeven, dus we w8en wel weer,

mvgr Annita *********-*********

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de TV Replay Dienst eens gereset op uw lijn,

Kan u uw decoder ook eens resetten zoals hier uitgelegd wordt?

Reputatie 1
Badge

Beste Yorick, Ik heb eerst geprobeerd om te kijken naar Uw reset, doch daar was niets van te merken,

Want ik heb nog steeds geen TV Replay !

Dus heb ik de decoder gereset zoals  U vertelde, en uitgelegd was in de video, en sorry maar er is nog steeds niets veranderd, met als resultaat nog steeds geen TV Replay.

mvgr

Annita-*********-*********

Reputatie 1
Badge

En Yorick, mag ik nog hulp verwachten , met mijn TV Replay aub?

mvgr-Annita-*********-*********

Reputatie 7
Badge +5

@annita Krijg je een foutmelding? 

Reputatie 1
Badge

goede avond Daisy, ja het gebruikelijke,; U moet een abonnement hebben op TV Replay enzovoort enz.

We hebben dat altijd gehad, maar valt wel regelmatig van de een e moment op de andere uit, nu weer al 3 dagen dus.

grt Annita

Reputatie 7
Badge +4

@annita Je zou deze foutmelding enkel mogen krijgen als je dit abonnement niet hebt, maar het staat wel degelijk actief op uw lijn.

Klopt het dat u 1 decoder hebt ? Kan u voor de zekerheid eens controleren via menu - instellingen - systeeminstellingen welk abonnementsnummer er in geprogrammeerd is ? Dit zou uw lijnnummer moeten zijn.

Ik veronderstel dat u ook de B-box3 al eens herstart hebt zoals uitgelegd in het antwoord van Martin hierboven ? 

Reputatie 1
Badge

Beste Hadewych.                                                                                                                                                       

Ja we hebben één decoder een V5, gekregen nadat de V7 die we op proef hadden zwaar de mist was ingegaan. En NEE het is niet mijn lijn nummer maar wel 257229198.

En ja we hebben alles al herstart (+/- al 10 keren nu) Maar ik zal het nu dus nog eens doen. Bij deze is dat dus weer eens gebeurd, en het resultaat is nog steeds hetzelfde; U moet een abonnement hebben op TV Replay enzovoort. Dus het word stilaan vervelend nu, ik hoop dat ge  dat wilt begrijpen.

Vriendelijke groeten

Annita

Reputatie 7
Badge +4

@annita Het was niet mijn bedoeling u nog eens voor dezoveelste keer te laten herstarten want dat zal inderdaad niet helpen als het de vorige keer ook niets deed. Ik wilde vooral zeker zijn dat uw decoder aan de juiste telefoonnummer gekoppeld was en zo dus de juiste diensten binnenkrijgt. Dit lijkt me toch wel het geval. Ik ga dit doorsturen naar mijn collega’s voor verder nazicht.

Reputatie 1
Badge

En ondertussen loopt helemaal alles in het honderd, heb ik buiten dat probleem met de TV Replay

ook nog een dat mijn ondertitels verdwenen zijn, en ja ze staan goed ingesteld in mijn instellingen.

Bij de Proximus chat krijg ik al 3 dagen mijn vragen iedere maal terug, toch een duidelijk bewijs dat er niet naar gekeken word ???En Ja ik heb nogmaals een herstart gedaan, maar blijkbaar helpt er nu compleet niets meer. En dan bedenkende dat ik reeds van 1989 klant ben, men zou voor minder van provider veranderen.

Vriendelijke groeten Annita

Reputatie 7
Badge +4

@annita Krijgt u deze foutmelding zodra u op herstarten klikt, of als u probeert om door te spoelen in een programma dat u herstart hebt ? We zien wel programma’s  die herstart zijn bij nazicht van uw lijn. 

Wat is het probleem juist met de ondertitels ? Is dit op alle zenders ? 

 

Reputatie 1
Badge

@annita Je zou deze foutmelding enkel mogen krijgen als je dit abonnement niet hebt, maar het staat wel degelijk actief op uw lijn.

Ik word stilaan heel het Proximus gebeuren zo moe als koude pap, ik krijg een bericht van U, ik wil inloggen met de gegevens die ik altijd gebruik, krijg ik weer alle zever van Uw gegevens zijn niet juist, en dan na 2x opnieuw geprobeerd te hebben van in te loggen met de JUISTE gegeven van altijd het onnozele bericht van jullie -Je account is vergrendeld. Probeer het opnieuw in 15 minuten. Dit kan echt niet meer he.Wat loopt er toch steeds mis bij jullie.

Maar het klopt wat U zegt, ik heb dat als ik op herstarten van een programma geklikt heb, En nee niet alle zenders denk ik, ik weet het alleen van die zender dat ik op die moment gebruik, bv VTM 3-programma”The good dokter “.En er moet echt eens iets gebeuren bij jullie. Na verschillende degen weer de chat te gebruiken, ineens weer we sluiten Uw chat ?? Ik hoop dat het nu eindelijk eens opgelost geraakt.Mvgr Annita-*********-0********.