Beantwoord

Webmail - Bij reply wordt oorspronkelijke e-mail naar prullenbak verplaatst

  • 26 June 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Als ik via de webmail een e-mail beantwoord dan heb ik al meermaals gemerkt dat bij een reply de oorspronkelijke mail naar de prullenbak wordt geplaatst. In het begin had ik dit niet door en ben ik mails kwijt gespeeld door de prullenbak te wissen. Op Microsoft 365 stelt dit probleem zich niet.

icon

Beste antwoord door M_016 28 June 2023, 10:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb dit ook al voorgehad via Proximus Webmail. Deze morgen opnieuw. Twee e-mails beantwoord en na het verzenden staan de oorspronkelijke e-mails in de Prullenbak.

Ik heb ze opnieuw verplaatst naar de Inbox. Het tekentje dat aanduidt dat zij beantwoord werden staat er echter niet.

Ook staat de datum van de oorspronkelijk ontvangen e-mail bij een Reply nog steeds fout, namelijk één uur vroeger. (10u wordt 9u). Dit werd reeds maanden geleden gemeld!

Reputatie 7
Badge +4

Cfr Maxime R moderator Fr

Bonjour à tous. Nous avons eu un retour d’IT et le problème de mail qui se redirigent dans la corbeille est connu et en cours de solution actuellement.

Problèmes de fonctionnement Webmail | Proximus Forum

 

= Dag allemaal. We hebben feedback gehad van IT en het probleem van de e-mail die naar de prullenbak afgeleid wordt, is bekend en wordt momenteel opgelost.

Reputatie 4
Badge +2

Ik merk dat dit probleem bij de ‘opgeloste problemen’ staat, terwijl het helemaal niet is opgelost!

Deze morgen opnieuw problemen met de prullenbak. Het wordt hoog tijd dat men deze problemen grondig aanpakt en oplost.

Naar een oplossing zoeken is niet gelijk aan ‘opgelost’!

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus 

heb je de cookies al verwijderd op je internetbrowser?

 

Geert

  1. Iets analoog heb ik ook reeds enkele weken.  (verzonden staat in de prullenbak en niet bij verzonden)  Ik ben erin geslaagd die dan uit de prullenbak te halen en te verplaatsen naar verzonden maar dat is echt niet efficient. 

Heel vervelend.  Ik moet in alle onderdelen van de mailbox Inbox (7) - sabine.rousseau@skynet.be (proximus.be) gaan kijken .  

Bovendien staan nu 2 naamcodes opgegeven nl. am030601@skynet.be    en sabine.rousseau@skynet.be opgegeven met alle onderdelen en nog meer opgegeven.  Deze eerste wordt am… wordt echter nagenoeg nooit doelbewust gebruikt en nergens door mij doorgegeven.  Allen de 2e sabine.rousseau@skynet.be wordt actief gebruikt.  Kan u dit alub vereenvoudigen (zoals het enkele maanden geleden was.  Hou het aub simpel 

Met dank 

S.Rousseau  

Hou mij aub op de hoogte bij doeltreffende verbeteringen ( en wijzig niet gedurig aan de ‘voorstelling’) 

Reageer