elke dag ontvang ik+ - 50 berichten waaronder ook spam. elk maar dan ook ELK echt spambericht staat netjes in mijn inkomende berichten..dus moet ik wel goed opletten deze niet te openen en blindelings erop in te gaan. geen probleem maar helaas neemt dat heel wat extra tijd in beslag maar dat is niet het ergste… ik krijg elke dag enkele belangrijke mails die netjes in mijn inbox binnenkomen en waar ik op reageer en op elk bericht binnen de 5 minuten een antwoord op krijg/verwacht en DAAR loopt het dan fout… alle antwoorden komen netjes in de spambox terecht met als resultaat dat ik soms berichten over het hoofd zie… hoelang denkt proximus dit nu nog vol te houden?? om de haverklap wijzigen ze het uitzicht van hun mailbox dat het telkens eerst zoeken is hoe en wat en waar..….. op regelmatige basis is inloggen op de computers niet mogelijke wegens ‘een interne fout”.. (een geluk dat we op dat moment de smartphone hebben)…deze problemen slepen al heel lange tijd aan en telkens wordt men met een kluitje in het riet gestuurd...” we werken eraan”…is meestal de reactie als men voor de zoveelste maal telefonisch contact opneemt want via mail kan dat dus niet op een moment dat het niet werkt… tussen “eraan werken “ en het daadwerkelijk oplossen ligt blijkbaar een wereld van verschil waar de nodige kennis waarschijnlijk ontbreekt om het ook echt op te lossen… en neen.. we gaan geen ander mailprogramma gebruiken; dat doen we al en die werken prima maar de proximusmailbox is nodig voor bepaalde zaken.. en we hebben hem nodig op diverse computers..
het is een algemeen probleem heb ik allang opgemerkt ,en gaat ook al heel lange tijd mee;.. soms werkt het goed;. dan weer lange tijd niet.. dus geen vragen of ik een PB wil sturen met mijn klantennummer want de enige reactie (als ik er al een kreeg) was : “we zien niets verkeerds… probleem zal bij u liggen” …. hoe kan het probleem nu bij mij liggen als het zich op verschillende computers voordoet op diverse adressen en ook bij vrienden en kennissen die ook de mailbox van proximus gebruiken..en ook bij personen die idem problemen ondervinden zoals ik ze hier lees op dit forum... ?? dat de mailbox soms niet werkt op pc...ok maar het zou ook niet mogen maar dat de mails die GEEN spam zijn in de spambox zitten en de echte spam gewoon in de inbox staat… graag een duidelijk antwoord waar ieder van ons iets aan heeft aub..