Skip to main content

In een appartemtsgebouw van onsloopt er via de fiberkabel water binnen. (sinds 10/03)

Dit heeft heel onze patchkast onderwater gezet met behoorlijk wat schade als gevolg. Er is die dag een technieker langs geweest om een nieuwe modem af te zetten maar meer kon hij niet doen.

 

Ondertussen schadedossier opgesteld bij “werven” maar dit wordt steeds afgesloten zonder enige uitleg.

Al tal van keren gebeld maar met zonder resultaat. Steeds zelfde uitleg “ze gaan contact opnemen”

 

Kan er dringend contact opgenomen worden? 

 

 

@Valor Nv 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze (waarschijnlijk pas morgen) de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @Valor Nv kun je klantgegevens toevoegen + het adres in kwestie? Groetjes, Heidi


Klantnummer en adres staan in Forumprofiel


@Valor Nv Ik heb je bericht doorgestuurd aan de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren! 


Reageer