Hallo,
Vorige vrijdag wou mijn dsl lampje niet meer werken. Vriendelijke chat medewerker ging mijn een technieker sturen. Ik blij, ik werk van thuis ik heb mijn internet hard nodig,
Ok, ik woon afgelegen en je moet niet te hard rijden of je rijdt mijn oprit voorbij maar ik was wel echt verbaasd toen de technieker gewoon voorbij reed (ik stond toevallig met iemand te praten op mijn oprit) en ik daarna een sms je kreeg dat ik niet thuis was.
Ik heb dan maar een andere afpraak ingepland, die is nu morgen.
Ik heb ook geprobeerd een klacht in te dienen maar de knopjes op de website sturen je van het kastje naar de muur. Kwam ik bij iemand aan de telefoon dan werd ik ronduit uitgelachen (uw afspraak is dinsdag mevrouw) en op de chat werd ik gewoon genegeerd. Heeft twee uur geduurd tot ik iemand via de chat vond die een beetje empathisch was en ik denk dat deze voor mij een klacht heeft ingediend
Maar de vraag is dus: wat doe ik dinsdag als de technieker weer lekker voorbij rijdt ? Daartegen zit ik door mijn mobiele data:
> weer een nieuwe afspraak maken
> weer een paar uur verspillen aan het proberen indienen van een klacht
> of gewoon van provider veranderen
En wat als ik door mijn mobiele data zit ? Hoe ga ik dan werken ?
An