Skip to main content

Hallo,

Vorige vrijdag wou mijn dsl lampje niet meer werken. Vriendelijke chat medewerker ging mijn een technieker sturen. Ik blij, ik werk van thuis ik heb mijn internet hard nodig,

 

Ok, ik woon afgelegen en je moet niet te hard rijden of je rijdt mijn oprit voorbij maar ik was wel echt verbaasd toen de technieker gewoon voorbij reed (ik stond toevallig met iemand te praten op mijn oprit) en ik daarna een sms je kreeg dat ik niet thuis was.

 

Ik heb dan maar een andere afpraak ingepland, die is nu morgen. 

 

Ik heb ook geprobeerd een klacht in te dienen maar de knopjes op de website sturen je van het kastje naar de muur. Kwam ik bij iemand aan de telefoon dan werd ik ronduit uitgelachen (uw afspraak is dinsdag mevrouw) en op de chat werd ik gewoon genegeerd. Heeft twee uur geduurd tot ik iemand via de chat vond die een beetje empathisch was en ik denk dat deze voor mij een klacht heeft ingediend

 

Maar de vraag is dus: wat doe ik dinsdag als de technieker weer lekker voorbij rijdt  ? Daartegen zit ik door mijn mobiele data:

> weer een nieuwe afspraak maken

> weer een paar uur verspillen aan het proberen indienen van een klacht

> of gewoon van provider veranderen

En wat als ik door mijn mobiele data zit ? Hoe ga ik dan werken ?

 

An

 

In afwachting van een reactie van een PX medewerker:

Normaal als je een mobiel abonnement hebt bij PX kunnen zij gratis data opladen zodat je voorlopig toch nog verder op het internet kunt en bv je smartphone als mobiel hotspot kunt gebruiken:

Hoe wifi-hotspot maken op smartphone ? | Proximus


@Martin 

Ik werk momenteel via hotspot. Dat wou heel fijn zijn Martin mochten ze dat doen, zeker als de technieker weer voorbij rijdt.

Ben eigenlijk ook van plan om een tafeltje en stoel aan de weg te planten en daar te gaan werken zodat hij me tenminste moet aankijken als ie weer voorbij rijdt.

 

super bedankt voor je antwoord.


@AnGeudens 

k heb je bericht doorgestuurd naar collega’s storingen voor opvolging

Hopelijk komt het morgen in orde.

voor alle gemak: vul je je forum profiel verder aan?

Wat is het nummer vd gsm die je gebruikt?

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 


Reageer