Sinds donderdagochtend geen tv, internet en telefoon ten gevolge van werken aan de waterleiding. Donderdagavond bericht ontvangen dat het probleem opgelost zou zijn, maar dat klopt niet. Geen updates verder mogen ontvangen, ook al was dit beloofd. Wanneer beschikken we terug over internet, tv en telefoon?
Pas maandag komt hier iemand, die van Proximus zelf is, terug langs op het forum om je verder info te geven.
Tijdens het weekend kun je wel de helpdesk bellen op 080022800 maar of zij je daar omtrent verder meer info kunnen geven weet ik ook niet , want zij hiervoor de achterliggende diensten moeten kunnen raadplegen, moeten die eerst aanwezig zijn!
PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.