Wanneer gaan jullie eindelijk mijn problemen oplossrn na 2 maand?

  • 26 January 2023
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo,

Wanneer gaan jullie EINDELIJK mijn problemen oplossen naar ontelbare pogingen jullie te contacteren.

 

Gemakkelijk gezegd, dat ik bij aan andere dienst moet zijn, zelf iets moet doen ...

Maar wanneer doen, proberen en controleren jullie ZELF eens iets?

Ik moet er toch ook niet mee afkomen dat ik mijn rekening half betaal en jullie de naar de bank sturen?

 

Los het op! Serieus dit is schandalig!

Ik blijf gaan! Dossier bij onbudsdienst telecom is geopend!

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@honda4life Ombudsdossier 51948750 is hiervoor ondertussen in behandeling.De dossierbeheerder gaat het nakijken en gaat dan zelf ook contact met u opnemen.Ombudsman gaat ook de nodige info schriftelijk ontvangen.Alles gaat nu verder via de dossierbeheerder en Ombudsman afgehandelt worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M 

Zijn jullie eigenlijk niet beschaamd om na 2 maand nog steeds geen naar behoren functionerend product af te leveren?

Het is weer gemakkelijk gezegd dat alle communicatie via de ombudsdienst moet verlopen, maar als zij een antwoord verwachten binnen de 10 (werk?)dagen en jullie negeren dat… Ja dat is weer een gemakkelijke uitvlucht zeker om niet te hoeven communiceren met een klant en een oplossing aan te bieden?

Ja, ik heb enkele gemiste oproepen gehad. Maar NEE jullie hebben mijn hulp écht niet nodig om dit probleem op te lossen (daar heb ik al genoeg vructeloze pogingen zelf voor ondernomen).
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zelf mijn MyProximus account niet kunnen raadplegen zeker?!
Alvorens een nieuw product “internet box” te lanceren, zorg op z’n minst dat de software er rond naar behoren werkt en de helpdesk de nodige opleiding gehad heeft.

Los het gewoon op!
Ik geef jullie nog tot maart en daarna ga ik wel naar Telenet!

Reputatie 7
Badge +3

@honda4life

Ik zie in het dossier dat er contact is geweest met een expert MyProximus

je mag eerdaags een telefoontje verwachten van de dossierbeheerder.

Groeten

Tina 

Reageer