Als ik op uw “klik hier” klik, kom ik op mijn tweede e-mailadres “@proximus.be”, waar ik ook reeds
mijn wachtwoord kon vervangen.
Doch ik krijg geen toegang tot mijn gegegevens van “@belgacom.net” - waar ik ook mijn wachtwoord
wil wijzigen.
Ik wil voor beide e-mailadressen één en hetzelfde wachtwoord - en zoals gemeld heb ik mijn wachtwoord voor “@proximus.be” kunnen veranderen, doch voor “@belgacom.net” lukt het mij
langs geen kanten.
Graag een beetje hulp a.u.b.
Roland Moens.
P.S.: Het venster dat ik bekom, klikkende op uw “link” in bovenvermeld bericht van u.
inderdaad op dat venster kom ik ook uit en als je daar je belgacom.net mailadres invoert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.