Ik wens mijn wachtwoord te veranderen maar het lukt niet,
Niet via mijn proximus, kan niet valideren
Niet via proximus webmail wachtwoord vergeten, ontvang dan de melding technische fout.
Profiel is aangepast zichtbaar voor Proximus
Graag uitleg a.u.b.
Mvg Antoon
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Alle netwerkproblemen sinds gisteren zijn nog niet opgelost dus kan het daarmee te maken hebben.
Ter info: Alle netwerkproblemen sinds gisteren zijn nog niet opgelost dus kan het daarmee te maken hebben.
Bedankt Martin, ga effe afwachten dan,
Groetjes uit regenland Antoon
Ik zou nu toch wel graag dringend mijn wacht woord willen veranderen.
Dit lukt nog steeds niet, ook niet via wacht woord vergeten.
Is er nu niemand van Proximus die antwoord kan geven?
Mvg Antoon
@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …
@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …
Dank U wel, Mvg Antoon
Hallo,
We zijn nu donderdag, nog steeds niet de mogelijkheid om wachtwoord te wijzigen.
nog geen nieuws?
dringend!
Met vriendelijke groeten Antoon
@Antoon R Van wat wil je je wachtwoord juist veranderen? Je MyProximus account of je email account?
@Antoon R Van wat wil je je wachtwoord juist veranderen? Je MyProximus account of je email account?
Bedankt voor uw antwoord, is het wachtwoord van mijn email account,
Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links.
Vul de velden in:
In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
Klik vervolgens op Aanpassen.
Vanaf nu moet je dit wachtwoord gebruiken op al je toestellen.
daar vul je het email adres in waarvoor je een nieuw wachtwoord nodig hebt en klik op verzenden
Je zal nu gevraagd worden hoe je gecontacteerd wil worden daar selecteer je via SMS
Je zal een sms ontvangen met de validatiecode na ongeveer 2 minuten.
Geef de code in en klik op verder gaan
Na het invullen van de code komt er een nieuw venster waar je een nieuw wachtwoord kan ingeven voor je email adres
Hallo Martin en Pat52 en iedereen,
Martin en Pat52, dit heb ik allemaal al geprobeerd, zowel via
My Proximus
Inloggen op Proximus Mail ( wachtwoord vergeten)
En suggestie via Pat52, Wachtwoord opnieuw opvragen,
Telkens krijg ik als antwoord (Technische fout) zie foto
Dan zullen inderdaad de PX moderatoren je maandag moeten verder helpen.
Jep, ons Daisy, Groetjes en nog een fijn en aangenaam wekend
@Antoon R Heb je reeds via myproximus geprobeerd je wachtwoord aan te passen?
@Antoon R Heb je reeds via myproximus geprobeerd je wachtwoord aan te passen?
Ja Michael, kijk 3 posten hoger,
=====================================
Hallo Martin en Pat52 en iedereen,
Martin en Pat52, dit heb ik allemaal al geprobeerd, zowel via
My Proximus
Inloggen op Proximus Mail ( wachtwoord vergeten)
En suggestie via Pat52, Wachtwoord opnieuw opvragen,
Telkens krijg ik als antwoord (Technische fout) zie foto
@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ?
Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten :
naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald.
@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ?
Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten :
naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald.
Bedankt HadewychT privé bericht juist gestuurd met de gevraagde gegevens, bij mijn account staat ook mijn gsm nummer, stuur een smsje a.u.b. als het in orde is
Met vriendelijke groeten Antoon
@Antoon R Ik heb je geantwoord op je privébericht.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.