Beantwoord

Wachtwoord herstellen

  • 19 October 2023
  • 18 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedenavond,

Ik wens mijn wachtwoord te veranderen maar het lukt niet,

Niet via mijn proximus, kan niet valideren

Niet via proximus webmail wachtwoord vergeten, ontvang dan de melding technische fout.

Profiel is aangepast zichtbaar voor Proximus

Graag uitleg a.u.b.

Mvg Antoon 

icon

Beste antwoord door Martin 28 October 2023, 12:05

Bekijk origineel

18 reacties

Ter info: Alle netwerkproblemen sinds gisteren zijn nog niet opgelost dus kan het daarmee te maken hebben.

Reputatie 3
Badge

Ter info: Alle netwerkproblemen sinds gisteren zijn nog niet opgelost dus kan het daarmee te maken hebben.

 

Bedankt Martin, ga effe afwachten dan, 

Groetjes uit regenland Antoon

Reputatie 3
Badge

Ik zou nu toch wel graag dringend mijn wacht woord willen veranderen.

Dit lukt nog steeds niet, ook niet via wacht woord vergeten.

Is er nu niemand van Proximus die antwoord kan geven?

Mvg Antoon

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …

 

Reputatie 3
Badge

@Antoon R Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (= kantooruren); op het Fr-forum zijn er blijkbaar in de week frequent ook nog s’avonds reacties van moderatoren …

 

Dank U wel, Mvg Antoon

Reputatie 3
Badge

Hallo,

We zijn nu donderdag,  nog steeds niet de mogelijkheid om wachtwoord te wijzigen.

nog geen nieuws?

dringend!

Met vriendelijke groeten Antoon

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon R Van wat wil je je wachtwoord juist veranderen? Je MyProximus account of je email account?

Reputatie 3
Badge

@Antoon R Van wat wil je je wachtwoord juist veranderen? Je MyProximus account of je email account?

Bedankt voor uw antwoord, is het wachtwoord van mijn email account,

Dit is waar Proximus mij op contacteert.

Met vriendelijke groeten Antoon 

@Antoon R

Het is dus op die manier  dat het niet lukt: 

1)Wachtwoord voor mail

  1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken.

     Bekijk je producten
  2. Klik op Proximus Mail.
  3. Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links. 
  4. Vul de velden in:
    • In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
    • Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
  5. Klik vervolgens op Aanpassen

Vanaf nu moet je dit wachtwoord gebruiken op al je toestellen.

bron: Wachtwoord van je mailbox | Proximus
2) Forgot Password | Proximus

@Antoon R Van wat wil je je wachtwoord juist veranderen? Je MyProximus account of je email account?

Bedankt voor uw antwoord, is het wachtwoord van mijn email account,

Dit is waar Proximus mij op contacteert.

Met vriendelijke groeten Antoon 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon R

Ga naar deze website  My mailbox | Proximus  nieuw wachtwoord aanvragen

daar vul je het email adres in waarvoor je een nieuw wachtwoord nodig hebt en klik op verzenden

 

Je zal nu gevraagd worden hoe je gecontacteerd wil worden daar selecteer je via SMS

 

Je zal een sms ontvangen met de validatiecode na ongeveer 2 minuten.

 Geef de code in en klik op verder gaan

 

Na het invullen van de code  komt er een nieuw venster waar je een nieuw wachtwoord kan ingeven voor je email adres

 

Reputatie 3
Badge

Hallo Martin en Pat52 en iedereen,

Martin en Pat52, dit heb ik allemaal al geprobeerd, zowel via

My Proximus

Inloggen op Proximus Mail ( wachtwoord vergeten)

En suggestie via Pat52, Wachtwoord opnieuw opvragen,

 

Telkens krijg ik als antwoord (Technische fout)  zie foto

 

Dan zullen inderdaad de PX moderatoren je maandag moeten verder helpen.

Reputatie 3
Badge

Jep, ons Daisy, Groetjes en nog een fijn en aangenaam wekend

Reputatie 5
Badge +2

@Antoon R Heb je reeds via myproximus geprobeerd je wachtwoord aan te passen?

Reputatie 3
Badge

@Antoon R Heb je reeds via myproximus geprobeerd je wachtwoord aan te passen?

 Ja Michael, kijk 3 posten hoger,

=====================================

Hallo Martin en Pat52 en iedereen,

Martin en Pat52, dit heb ik allemaal al geprobeerd, zowel via

My Proximus

Inloggen op Proximus Mail ( wachtwoord vergeten)

En suggestie via Pat52, Wachtwoord opnieuw opvragen,

 

Telkens krijg ik als antwoord (Technische fout)  zie foto

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ? 

Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten : 

naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald. 

Reputatie 3
Badge

@Antoon R Ik zie dat je verschillende mailboxen hebt. Gaat het over de mailbox die gekoppeld is aan het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het forum ? 

Als je me via PB volgende gegevens kan bezorgen, kan ik je paswoord voor je resetten : 

naam - adres - geboortedatum en 4 laatste cijfers van de rekening waarmee je onze facturen betaald. 

 

Bedankt HadewychT privé bericht juist gestuurd met de gevraagde gegevens, bij mijn account staat ook mijn gsm nummer, stuur een smsje a.u.b. als het in orde is 

Met vriendelijke groeten Antoon

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon R Ik heb je geantwoord op je privébericht. 

Reageer