Skip to main content
Vraag

Waarom kan ik mijn afspraak niet zien op mijn opvolging account

Hallo,

Ik had een afspraak voor 21 mei maar ik heb deze niet kunnen laten doorgaan. Telefonisch was afgesproken om deze op 3 mei te laten doorgaan om te technieker te laten langskomen maar ik zie niets staan bij mijn afspraken. Gaat deze nog doorgaan?

6 reacties

Martin
  • 33037 reacties
  • 1 juni 2024

@Arno954 

Omdat de PX moderatoren zouden kunnen natrekken of deze afspraak doorgaat ,  als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 3 juni 2024

@Arno954 

excuses, ik heb op dit moment geen zicht op de nieuwe afspraak.

k heb je vraag doorgestuurd naar de uitvoerende dienst en hoop spoedig info te krijgen.

Groeten

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 3 juni 2024

@Arno954 

De technische dienst hebben collega’s klaar om vandaag bij je langs te komen, hebben ze bevestigd.

Groeten

Tina

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Hallo,

Ik ben nu een maand al aan het bellen voor het installeren van tv en internet maar nog steeds niets van een installateur gehoord om een effectieve afspraak te verkrijgen om alles te installeren.kunnen jullie deze aub bekijken en inorde doen want de rekeningen van 4g vliegen zo de lucht in aangezien ik me laptop ook met 4g moet verbinden.

Alvast bedankt.

Martin
  • 33037 reacties
  • 2 februari 2025

Als iemand van de  PX moderator morgen terug langskomt noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 3 februari 2025

@Sam1999  Is het mogelijk je profiel bij aan te vullen. met het emailadres kan ik je niet identificeren. Dank je wel

Reageer