ik heb dinsdag 29 augustus jongstleden een installatie gehad door proximus voor fiber via Mobile Vikings, de man was frans sprekend en had een lijn nr gevonden en aan m’n adres gelinkt, heeft 3 uur bezig geweest om te installeren waarbij die zeker 4 keer of meer gebeld had met een vriend en dan nog 3 keer met iemand anders, die had alles geïnstalleerd en internet werkte want zag via wifi een nieuwe proximus aansluiting met sterkste signaal, opeens begint die alles weer af te breken en zegt die dat het lijn nr niet gelinkt is aan m’n adres en er iemand anders moet komen en ze moeten uitzoeken welke lijn nr er op m’n adres staat,
vond de hele installatie niet ok, allereerst kon die geen Nederlands of engels en dan hele tijd bellen met andere mensen tijdens de installatie, naar proximus bellen vind ik nog ok maar zo paar keer bellen met een vriend tijdens de installatie is niet ok en dan nog een verkeerd lijn nr gebruiken is zeker niet goed te spreken, zeker dat dit na 3 uur pas gezien wordt wat volgens iemand die ik ken dat nog bij proximus heeft gewerkt direct kan gezien worden in de laptop dat ze bij hebben.
heel mijn muur vrijgemaakt en een kast verschoven zodat ze er aan konden, nu moet ik wachten tot ze terug komen en de vraag is waneer, dat kon nog lang duren, het gat hebben ze opengelaten ook, kan foto’s posten van alles.
de vraag is nu, bij wie kan ik een klacht neerleggen van deze slechte installatie en alle problemen dat gemakkelijk kon opgelost worden.
heb eens gecheckt online op de proximus site ook ingelogd krijg ik de melding dat ik niet aansluitbaar ben voor fiber en als ik uitgelogd ben ben ik wel aansluitbaar op m’n adres, dus dat klopt dan ook niet hé ;)
hoop dat alles snel in orde komt, na jaren klant bij telenet wou ik eens de stap zetten naar een andere provider dat goedkoper valt voor mij.
hoop dat ik me niet verder moet beklagen van deze stap….