Skip to main content

Beste forumleden. Ik heb deze vraag al eens gesteld via mijn professioneel profiel. Maar omdat het over mijn privéadres gaat, nogmaals een oproep aan onze experten.

Waar blijft mijn modem die zogezegd op 5 november 2019 zogezegd om 5u s morgens aangeboden was en teruggestuurd is door Bpost naar Proximus?

 

Of was dit toch een vroege 1 aprilgrap van Proximus?

We zijn ondertussen al maanden verder en ik heb nog steeds een Bbox2

Kan er mij dringend iemand van Proximus een privébericht sturen aub???!!!

Het ligt aan de modem. Op 2 andere locaties proberen te installeren bij Proximus abonnees en identiek probleem. Dus modem is stuk.

Graag dringend contact via privébericht zodat ik het serienummer van de nieuwe defecte bbox3 kan doorgeven en een andere ontvangen.

 

Mvg

 

Jan


@jan44 bij deze zal er een nieuwe modem worden verstuurd en worden verzonden naar je thuis adres. Normaal gezien kan deze morgen al toekomen , nu kan er wel enige vertraging zijn. Vergeet niet dat wanneer je de nieuwe b-box3 aansluit ook de nieuwe voeding adapter te gebruiken die bij de nieuwe modem in de doos zit.


@jan44 bij deze zal er een nieuwe modem worden verstuurd en worden verzonden naar je thuis adres. Normaal gezien kan deze morgen al toekomen , nu kan er wel enige vertraging zijn. Vergeet niet dat wanneer je de nieuwe b-box3 aansluit ook de nieuwe voeding adapter te gebruiken die bij de nieuwe modem in de doos zit.

Hartelijk dank, ik hou je op de hoogte.


@jan44 bij deze zal er een nieuwe modem worden verstuurd en worden verzonden naar je thuis adres. Normaal gezien kan deze morgen al toekomen , nu kan er wel enige vertraging zijn. Vergeet niet dat wanneer je de nieuwe b-box3 aansluit ook de nieuwe voeding adapter te gebruiken die bij de nieuwe modem in de doos zit.

De nieuwe modem vandaag ontvangen. Werkt onmiddellijk zoals het hoort. Wel wil ik opmerken dat bij deze modem een compleet andere adapter zit voor de elektriciteit. In de vorige doos zat een bjna identieke stroomadapter zoals voor de bbox2.

 

Thx voor de service.


@jan44 Dan zal de verkeerde stroomadapter wel de oorzaak zijn geweest. Bedankt voor de feedback :wink:  


Reageer