Skip to main content

Van een vorige periode (meerder jaren geleden) bij Proximus had ik nog een mailadres, dat ik niet meer kan gebruiken om te verzenden, maar waarop nog wel mails toekomen.

Nu ik terug bij Proximus zit, zou ik dit adres graag ‘heractiveren’: kan dit?

@Goswin  Ten behoeve van de PX forummedewerkers, als ze straks de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Goswin Ik heb die oude mailbox aan je nieuwe contract gekoppeld. Hij stond nog open. Je kan de 3 mailadressen die eraan gekoppeld waren dus gewoon blijven gebruiken met dezelfde inloggegevens. 


Reageer