Ik heb op 6 september via de site een aanvraag 'vooraanleg' ingediend (920981197). De lassers zijn eind september gekomen, maar vertelden mijn elektricien dat ze niets konden doen. De kabel ligt aan de andere kant van de weg. Ik kreeg een mail dat het probleem later zou worden opgelost. Er moest iemand anders komen. Mijn elektricien had de nodige kabels voorzien zoals te vinden op jullie site, binnen en buiten.het is ongeveer 100m tot aan de rooilijn.
Daarna niets meer gehoord van jullie. Aangezien de verhuis nadert, ben ik in december opnieuw beginnen te bellen. Uiteindelijk heeft er mij iemand een casenummer gegeven (44014531) zodat het vlotter zou gaan als ik belde..…
Er zou ook al iemand ter plaatse zijn geweest, een onderaannemer. Maar het is nog steeds niet aangesloten. Woensdagavond kreeg ik te horen dat ik moest terugbellen als de techniekers aanwezig zijn, tussen 8 en 17u. Dus ik heb vrijdagochtend gebeld. Na 2 keer doorschakelen, heb ik 2 uur aan de lijn gehangen zonder dat er nog iemand opnam. Ik heb het dan opgegeven.
Wij moeten tegen 20 maart verhuizen, kan iemand me aub helpen? Wat kan ik nog meer doen? Of moet ik een nieuwe kabel laten leggen, aangezien Telenet niet dezelfde kabels gebruikt?
HELP