Onlangs kregen we voor het adres van mijn moeder een mail dat Proximus fiber komt installeren en we een afspraak moesten maken.
Doch:
- is dit verplicht ? de installatie is enkel gratis als je een fiber pack neemt.
- de fiber-packs zijn een heel stuk duurder terwijl zij zeker geen hogere snelheid nodig heeft voor internet
- er is geen fiber-pack met een vaste lijn inbegrepen. Is dat dan niet meer mogelijk ?
Momenteel heeft zij een pack met vaste lijn in met gratis onbeperkt bellen binnen Belgie.
het gemakkelijkst is nog steeds te bellen met een vast toestel voor oudere mensen.
- Bovendien is er een personenalarm verbonden met de vaste telefoonlijn. Indien er geen vaste lijn meer zou zijn, zouden wij ook hiervan het abonnement moeten upgraden met een meerkost en een nieuwe installatie betalen, een extra sim-kaart en een telefoon die sim aankan moeten kopen. Zal Proximus dit allemaal vergoeden ?
- bovendien is er nu een duo-telefoontoestel voor de vaste lijn zodat er zowel van in de living kan gebeld of opgepakt kan worden zonder dat je steeds de gsm overal en steeds zou moeten meenemen als je door het huis loopt
klantennr en telefoonnr staan in mijn profiel in het Privé-veld “Ticket”