Beantwoord

verkoper van U-smile

  • 15 November 2023
  • 6 reacties
  • 714 Bekeken

Geachte

 

Op 14 november kreeg ik bezoek van een verkoper van U-smile.

Ik heb hem echter niet zeer goed begrepen en heb zijn voorstel nog eens bestudeerd.

Ik wil helemaal niets veranderen en wil dat alles blijft zoals het nu is.

Ik wil ook helemaal niet van telefoonnummer veranderen!!!

Ik zie dus af van dit contract van 14 november.

Ik ben reeds veel jaren uw client en wil verder het contract die ik als client voordien met. jou afgesloten heb, en dat nu loopt, instandhouden.

Desbetreffend moet er dus volgens mij nu helemaal geen technieker langskomen of iets nieuw worden geïnstalleerd.

 

Dank U

Klantnummer: 61xxxxx97

 

icon

Beste antwoord door Martin 15 November 2023, 17:36

Bekijk origineel

6 reacties

Heb je dit contract van U-smile dan ondertekent? 
Proximus medewerkers kunnen ook natrekken of er daar iets van bij hen terecht gekomen is.

 

Dank u voor uw snelle reactie

  1. Ik heb het contract inderdaad ondertekend maar ook zij schrijven dat het kan ingetrokken worden.(wat ook bij wet toegelaten is)
  2. Er moet iets bij Proximus medewerkers terecht gekomen zijn want ik heb een brief/contract van Proximus gekregen waarin zij mij danken en zeggen een technieker te zullen sturen.
  3. Die verkoper had een Proximus vest aan en deed zich voor als een Proximus man. Vlot praten kon hij wel :-) 

Dank u voor de toegelaten en wettelijke intrekking van dit laatste contract

 

Hoogachtend

Elena Unacheva

@Elena777 

De Proximus moderatoren kunnen morgen als ze hier terug langskomen dit onderzoeken om je verder te helpen.

 

Dank u voor uw snelle reactie

  1. Ik heb het contract inderdaad ondertekend maar ook zij schrijven dat het kan ingetrokken worden.(wat ook bij wet toegelaten is)
  2. Er moet iets bij Proximus medewerkers terecht gekomen zijn want ik heb een brief/contract van Proximus gekregen waarin zij mij danken en zeggen een technieker te zullen sturen.
  3. Die verkoper had een Proximus vest aan en deed zich voor als een Proximus man. Vlot praten kon hij wel :-) 

Dank u voor de toegelaten en wettelijke intrekking van dit laatste contract

 

Hoogachtend

Elena Unacheva

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Elena777 Ik heb uw order R000000110000ROCSQ geannuleerd.Groetjes,Joel

@Elena777 Ik heb uw order R000000110000ROCSQ geannuleerd.Groetjes,Joel

Dank u

Bij ons kwamen ze ook langs aan de deur op 2-12-2023 in de gang van het appartement. Ze kwamen met een verhaal over glasvezel en een abonnement aanpassing dat voordeliger uitkwam, en bla bla bla.…

De ene had een zakje met Proximus logo de ander een sleutelhanger lintje van Proximus. Geen van beide kon echter iets officieel van Proximus tonen, dus was ik niet te overtuigen en heb gewoon nee gezegd en dat ik in afwachting van de glasvezel aansluiting niets verander.

In werkelijkheid kwamen ze me gewoon een U-smile telecom contract aansmeren.

Foei, van phishing gesproken zeg!

 

Reageer