Vraag

Verhuis afspraak niet verplaatsbaar

  • 19 December 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Beste

Ik heb een probleem in verband met mijn verhuis. Ik heb nu internet en tv op mijn huidige verblijfplaats. Dit wordt op 23/12 verplaatst naar mijn nieuwe adres. Maar door problemen met de cv-ketel kunnen wij pas op 29/12 naar dit adres verhuizen. Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie diensten om de technieker te laten langskomen rond 29/12. De enige mogelijkheid is echter 23/12/2022 of 10/01/2023. 
We kunnen niet langer dan 29/12 in ons huidige verblijfplaats blijven wonen. De nieuwe huurders trekken er meteen de volgende dag in.
Dit heeft als gevolg dat ik dus vanaf 23/12 geen tv & internet meer heb in mijn huidige appartement ondanks ik daar nog een week dien te verblijven. Ik zal dus een week met een werkende aansluiting zitten op een adres waar ik ze niet nodig heb/kan gebruiken. 
Ik heb mijn verhuis ook tijdig doorgegeven en het veranderen van datum was ook nog 2 weken op voorhand. 
Ik wens graag een tegemoeting/schadevergoeding voor dit ongemak. Ik zal een week lang moeten werken op mobiel internet en tv moeten streamen via mobiel internet. 


3 reacties

Ik heb tweemaal contact gehad met de klantendienst. Het verplaatsen van de afspraak is onmogelijk. 

De enige compensatie die ik voorgesteld kreeg, was 1 TB mobiele data zodat we toch internet genoeg hadden en tv konden streamen. Maar omdat ik een abonnement heb via mijn werkgever kan dit niet. 

Ik heb meer dan 5 uur moeten sukkelen om een deftig gesprek te hebben met een medewerker en ben uiteindelijk totaal niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Eventueel indien beschikbaar in uw huidige/oude buurt gebruik maken van Proximus Public WiFi gekoppeld aan uw internetabo (dat beschikbaar komt op uw nieuwe locatie) of eventueel/misschien voorhanden op/gekoppeld aan op Proximus GSM-abo bij uw werkgever

Reputatie 7
Badge +3

@SSaerens Alle afspraken staan inderdaad voor dit jaar volgeboekt.Misschien aan uw werkgever eens vragen ivm die 1TB Mobile data.Die hebben contactpersonen binnen Proximus om bepaalde zaken te regelen.De periode dat u uw abonnementen niet heeft kunnen gebruiken worden erna via een creditnota terug in mindering gebracht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel 

Reageer