Beste
Ik heb een probleem in verband met mijn verhuis. Ik heb nu internet en tv op mijn huidige verblijfplaats. Dit wordt op 23/12 verplaatst naar mijn nieuwe adres. Maar door problemen met de cv-ketel kunnen wij pas op 29/12 naar dit adres verhuizen. Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie diensten om de technieker te laten langskomen rond 29/12. De enige mogelijkheid is echter 23/12/2022 of 10/01/2023.
We kunnen niet langer dan 29/12 in ons huidige verblijfplaats blijven wonen. De nieuwe huurders trekken er meteen de volgende dag in.
Dit heeft als gevolg dat ik dus vanaf 23/12 geen tv & internet meer heb in mijn huidige appartement ondanks ik daar nog een week dien te verblijven. Ik zal dus een week met een werkende aansluiting zitten op een adres waar ik ze niet nodig heb/kan gebruiken.
Ik heb mijn verhuis ook tijdig doorgegeven en het veranderen van datum was ook nog 2 weken op voorhand.
Ik wens graag een tegemoeting/schadevergoeding voor dit ongemak. Ik zal een week lang moeten werken op mobiel internet en tv moeten streamen via mobiel internet.