Verhuis

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Klantnummer

 

 

 

Op 2 november bij Proximus Meir geweest om

  • Vaste lijn op te zeggen
  • Verhuis te regelen voor december. (men moet dit tijdig aanvragen wil men niet zonder internet vallen)

De verkoper heeft mij ook een aanbod gedaan voor Proximus TV en een ander abonnement voor mijn GSM omdat dit beterkoop zou zijn en mijn verhuis dan niet aangerekend zou worden

 

Op 2 november, kreeg een mail van Proximus dat ik de datum van verhuis moest vastleggen

Ik kon dit niet doen,  de Proximus site gaf aan dat ik later moest proberen. Nog een paar maal geprobeerd met hetzelfde resultaat

Op 4 november een reminder hierover, nog steeds kreeg ik de respons dat ik later moest proberen.

Op 8 november terug naar Proximus Meir gegaan, men heeft daar de verhuisdatum ingevoerd voor 6 december.

 

Een beetje later kreeg ik een mail “Bevestiging van verhuis” Datum aanvraag 2 november ref R000000110000KA9FF-1.

Ik las ook dat mijn internet op mijn huidig adres werd afgesloten op 8 november- voor een verhuis op 6 december is dat zeker op tijd.

Ik ben direct  terug naar Proximus Meir gegaan, daar ik kreeg een uitleg dat de computer een fout heeft gemaakt maar dat een ticket werd opgemaakt om dit te fixen.

Het zou tot 48 uur kunnen duren.

Op 10 november terug gegaan om te weten waarom het niet functioneerde,  op mijn vraag of er een ticket is of iemand die ik kan contacteren kreeg ik het antwoord aan de balie wij zijn verkopers en weten niets over het technische gebeuren.

 

Op 10 november ’s avonds op de Proximus klantendienst site gegaan om een klacht in te dienen,

Nadien moest ik bellen en werd ik na 4 menu’s verbonden met de technische dienst: heb ik meerdere keren gedaan…

Zij konden het probleem niet direct oplossen maar een specialist ging mij op 11 november in de ochtend contacteren….

 

Geen contact gehad en ook nog steeds geen internet.

Ik heb een hele boel zaken die ik via het internet aanstuur, heb ondertussen het meeste moeten uitschakelen.

Ondertussen gebruik ik mijn telefoon als hot spot  - zal een flinke rekening worden- .

 

In de late namiddag toch een telefoon gekregen en na 40 minuten had ik terug verbinding.

 

Op 6 december zou volgen de mail van 8 november een technieker langskomen op het nieuwe adres en dit tussen 8:30 en 12:30.

Om zeker te zijn bel ik naar Proximus om 11:30 en daar verzekert men mij ”het staat op de planning”.

Om 16:30 toch nog maar eens terug contact genomen…. Men belt mij tussen dit en 24 uur terug…..

 

Een uur later krijgt mijn vrouw op haar email adres een nieuwe “Bevestiging van verhuis”  met datum aanvraag 6 december??

En een nieuwe referentie R000000110000KMZCF??? Waar tevens een verhuis wordt aangerekend.

 

Blijkbaar heeft men mijn eerste aanvraag geannuleerd.

 

Weer een paar keer getelefoneerd met Proximus, men kon er niets aan doen.

 

De klantendienst heeft mij uiteindelijk 1Tb data gegeven op mijn GSM zodat mijn vrouw en ik verder konden op het internet.

 

Op 21 december werd eindelijk de lijn geactiveerd zijnde bijna 2 maanden! ! !

 

We hebben kijken TV via TV-Vlaanderen en hebben dus GEEN TV aansluiting meer nodig.

 

Wij zouden het wel kunnen appreciëren dat we een compensatie krijgen voor het geklungel van Proximus en de frustraties van onze kant.

 

Graag uw reactie.

 

 

 


2 reacties

FYI:  Best nooit privégegevens posten (zoals telefoonnr. , mailadres enz..) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 6
Badge +2

Dag @Arthur Hoegaerts . Ik heb voor u een dossier 50002942 opgemaakt en de beheerder zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reageer