Skip to main content

Ik heb aan paar maanden geleden een internetpack besteld met daarin 350/50 internet. Dat zou dan enkele weken later 500/500 worden. Ik heb nu tweemaal contact gehad met support via de live chat functie, beide keren zou dat geregeld worden. De laatste keer was 2,5 weken geleden, en toen zou dat binnen 72 uur verwerkt worden. Ik heb 2 weken geleden ook nog een nieuw contract via de e-mail ontvangen waarin de 500/500 genoemd wordt, maar de snelheid is sindsdien nog steeds niet aangepast. Kan ik hiervoor een tijdlijn vragen?

@NLgebruiker 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken om je verder te kunnen helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Ik heb aan paar maanden geleden een internetpack besteld met daarin 350/50 internet. Dat zou dan enkele weken later 500/500 worden. Ik heb nu tweemaal contact gehad met support via de live chat functie, beide keren zou dat geregeld worden. De laatste keer was 2,5 weken geleden, en toen zou dat binnen 72 uur verwerkt worden. Ik heb 2 weken geleden ook nog een nieuw contract via de e-mail ontvangen waarin de 500/500 genoemd wordt, maar de snelheid is sindsdien nog steeds niet aangepast. Kan ik hiervoor een tijdlijn vragen?

@NLgebruiker  hoe meer je die snelheid???

via wifi kan het zijn dat je niet hoger komt dan de snelheid dat je meet, de snelheid test je best altijd via de utp kabel vanaf de modem of router.


Ik heb aan paar maanden geleden een internetpack besteld met daarin 350/50 internet. Dat zou dan enkele weken later 500/500 worden. Ik heb nu tweemaal contact gehad met support via de live chat functie, beide keren zou dat geregeld worden. De laatste keer was 2,5 weken geleden, en toen zou dat binnen 72 uur verwerkt worden. Ik heb 2 weken geleden ook nog een nieuw contract via de e-mail ontvangen waarin de 500/500 genoemd wordt, maar de snelheid is sindsdien nog steeds niet aangepast. Kan ik hiervoor een tijdlijn vragen?

@NLgebruiker  hoe meer je die snelheid???

via wifi kan het zijn dat je niet hoger komt dan de snelheid dat je meet, de snelheid test je best altijd via de utp kabel vanaf de modem of router.

Via het speedtest.net programma over de vaste lijn.


@NLgebruiker

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken om je verder te kunnen helpen en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn klantnummer en ‘easy switch ID’ toegevoegd in mijn profiel.

Ik heb ook nog 350/50 als snelheid in mijn ‘Producten’ bij Internet Maxi Fiber staan (i.p.v. Internet Mega Fiber zoals afgesproken in een contract dat ik 21 augustus ontvangen heb) en heb 330 downloadsnelheid over een cat-6 ethernetkabel via het speedtest.net programma.


Heb je al eens uw fiber toestel en modem herstart ??? kan gebeuren dat het pas dan actief wordt die nieuwe snelheden.


@NLgebruiker Ik heb de nodige aanpassingen gedaan en de snelheid zou in orde moeten zijn. Kun je dit eens nakijken voor mij? Als de snelheid nog niet in orde is gelieve dan even de internetbox 10 seconde uit te zetten en dan terug op te starten.


@NLgebruiker Ik heb de nodige aanpassingen gedaan en de snelheid zou in orde moeten zijn. Kun je dit eens nakijken voor mij? Als de snelheid nog niet in orde is gelieve dan even de internetbox 10 seconde uit te zetten en dan terug op te starten.

Na het opnieuw opstarten van mijn fiberbox en internet box is mijn download snelheid nu 475, maar mijn uploadsnelheid is nog rond de 65.

 

 


@NLgebruiker Ik ga het internetprofiel even pushen naar de modem. Wanneer kan dit het beste voor u? Door dit te doen valt de modem even volledig uit.


@NLgebruiker Ik ga het internetprofiel even pushen naar de modem. Wanneer kan dit het beste voor u? Door dit te doen valt de modem even volledig uit.

Mag elk moment, bedankt


@NLgebruiker Ik heb het profiel nogmaals naar je modem gepusht. Kun je eens heropstarten van de modem en opnieuw testen?


@NLgebruiker Ik heb het profiel nogmaals naar je modem gepusht. Kun je eens heropstarten van de modem en opnieuw testen?

Ik heb beide opnieuw opgestart maar de upload is nu 55


Reageer