Skip to main content

Sedert 13/2/2020 zijn mijn  mails verdwenen uit mijn mailbox. Ook alle mails die zich in de submappen bevonden zijn verdwenen. Ik heb reeds 2 maal telefonisch contact opgenomen met de helpdesk , waar ze mij niet konden verder helpen. ( Er werd mij via mail een procedure toegestuurd om de serveraccount te her-configureren, wat jammer genoeg mislukte.

Ik ontvang mijn mails in imap (Imap.skynet.be - poort 143) en uitgaande mails via smtp (smtp.skynet.be - poort 25) en dit op 2 smartphones - 1 tablet - 1 laptop en 1 vaste PC. Het fenomeen is overal hetzelfde, ook op Proximus mail. Het is ook zo dat de mails die ik heb ontvangen na deze datum ook op regelmatige basis verdwijnen.

Proximus maakt “reclame” met het feit dat imap de veiligste manier is om mails te ontvangen , daar zij ze opslaan op hun server, maar als ik opbel wordt er gezegd dat ze die niet kunnen terugplaatsen.

Onder de verloren gegane mails zitten toch enkele belangrijke  - zoals mijn toegangsticketten voor de tentoonstelling van “Van Eyck “ , de toegang werkt met QR code op de smartphone, weg…

Ook de voorschotfactuur van mijn nieuwe wagen, enz…

 

Graag had ik zéér snel een oplossing gekregen voor mijn probleem, want ik ben nu verplicht alle mails die iets of wat belangrijk zijn af te printen.

 

groeten 

 

Johan

Ook hier vandaag alle mails verdwenen uit mijn inbox.klantendienst kan me niet helpen. Hebben het doorgestuurd naar hun it afdeling. Deze zouden mij morgen contacteren.  


@Lamely 

Ben je inmiddels gecontacteerd geweest?

 

Groeten

Geert


Ik werd dinsdag gecontracteerd, maar probleem tot op heden nog niet opgelost


@Lamely Zie je deze mails wel staan als je inlogt op webmail.proximus.be ? Is het sinds een bepaalde datum dat je mails mist ? 


Deze mails staan ook niet op webmail.proximus.be. ik ben mails kwijt tussen 7 september 2022 en 11 september 8u40 's ochtends


@HadewychT Deze mails staan ook niet meer op webmail.proximus.be. De verdwenen mails dateren vanaf 7 september tem 11 september 8u40


@Lamely Ik heb ticket IM11997601 aangemaakt om dit te laten nakijken. 


@HadewychT Bedankt voor de hulp. De verdwenen mails staan terug in mijn inbox.

Grtjes Lieven