Vraag

Verbruiksmeter op hol geslagen?

  • 7 April 2024
  • 9 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben sinds eind maart aangesloten op fiber en heb gemerkt dat mijn verbruiksmeter nu toch wel zeer extreme waarden aangeeft:

Als ik dan klik op “Meer details over mijn verbruik” geeft het daar wel normale waarden weer.

Zijn er nog mensen die dit voorhebben?


9 reacties

@KrisL Is een bekend probleem bij Proximus.

je kunt dit het best melden via de shakerfunctie in myproximus (door te schudden met je gsm) waar je dan belandt in het menu waar je het probleem kunt doorgeven zodat dit dan dadelijk bij de juiste verantwoordelijke dienst terecht komt, die ook zorgt voor de oplossing.

Heb ik ook.  Verleden week stond er iets van 6,2 van 9 tb verbruikt. Deze week 3,4 van 6 tb … En in detail nog geen 500 gbyte verbruikt.

Al met support aangekaart, ging wel,in orde komen, NOT. Ook tel gehad van iemand die over mijn tevredenheid kwam polsen (ben nieuwe klant). Die mevrouw reageerde, ja dat kan zeker niet. Ik laat maandag een technieker contactopnemen en indien nodig kunnen we gratis iemand langs sturen om dit op te lossen. En wat denk je … niets meer van gehoord. Proximus is zo wat het slechtste van support dat ik ooit heb meegemaakt. Nochtans 35 jaar zelf in IT support gewerkt … maar niet op deze manier.

Bedoel je echt dat ze desnoods een technieker ging thuis sturen voor een bug in Myproximus bij het aanduiden van dataverbruik?

Dit moet intern door de bvevoegde dienst opgelost worden en daar kom je ook terecht als je het meldt via de shakerfunctie in MyProximus.

PS: Proximus moderatoren komen pas maandag terug op het forum hier

Vond dat ook een kromme redenatie. En op mijn vraag ging ik dus maandag door iemand technisch opgebeld worden … Niet dus.  Heb dit gisterenavond met die shakefunctie in MyProximus ook nog eens doorgegeven. Mijn grootste frustratie is dat er zelden feedback komt of opvolging (als dat er al is).  En telkens moet je via de chatfunctie alles opnieuw doorgeven en geen idee of er daadwerkelijk iets mee gebeurd, want zoals gezegd geen feedback.  Ook geen transcript van de chat zelf …

Reputatie 7
Badge +3

@KrisL 

@Jmissoorten 

Onze diensten hebben inderdaad een fout ontdekt.

Ondertussen is een update uitgerold en zou het verholpen moeten zijn. 

Als het voor jullie nog niet opgelost is, gelieve dan de shaker opnieuw te gebruiken, zodat de teams op de hoogte zijn en verder kunnen onderzoeken! 

groeten

Tina

Reputatie 1

@KrisL

@Jmissoorten

Onze diensten hebben inderdaad een fout ontdekt.

Ondertussen is een update uitgerold en zou het verholpen moeten zijn. 

Als het voor jullie nog niet opgelost is, gelieve dan de shaker opnieuw te gebruiken, zodat de teams op de hoogte zijn en verder kunnen onderzoeken! 

groeten

Tina

Nog altijd niet correct. Dit zijn de waarden bij ‘Meer details’:

Volgens mij is 190 GB + 787 GB nog altijd geen 3.96 TB 😎

Bij mij ook nog niet opgelost.

 

33.22 + 202.52 = 235.74 Gbyte en geen 3.25 TB

Reputatie 7
Badge +4

@Jmissoorten Je kan dit dan ook best doorgeven door met je gsm te schudden als Proximus+ geopend is en zo de feedback doorgeven zodat zij onmiddellijk de juiste gegevens doorkrijgen. 

Heb ik ondertussen nu voor de 2de keer via de shake functie gedaan.

Reageer