Beantwoord

verbruik pickx en internet fiber

  • 18 August 2022
  • 11 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1

Op Proximus Producten pagina lees ik:

155.43 GB
verbruikt van 3TB
14 dagen resterend

Vraagje:

telt IPTV PickX verbruik hier mee?

icon

Beste antwoord door Martin 18 August 2022, 22:47

Bekijk origineel

11 reacties

Proximus TV dataverbruik via decoder wordt niet meegeteld .

Reputatie 7
Badge +1

Proximus TV dataverbruik decoder wordt niet meegeteld .

Eigenlijk zou dit wel moeten. Krijgen ze bij Telenet niet een datashim gratis bij het abo voor de iPad etc met gebruik van internet data. Vroeger hadden wij dit toch ook, wordt het niet eens tijd om dit terug in te voeren. Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen 🤔😉🤗

Reputatie 1

@Antoon1 

 

Beste, heeft U het over mobiel (4|5g) of internet (vdsl|fiber) verbruik?

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

 

Beste, heeft U het over mobiel (4|5g) of internet (vdsl|fiber) verbruik?

@Dior DNA Mobiele Data.

Reputatie 7
Badge +1

Proximus TV dataverbruik decoder wordt niet meegeteld .

Eigenlijk zou dit wel moeten. Krijgen ze bij Telenet niet een datashim gratis bij het abo voor de iPad etc met gebruik van internet data. Vroeger hadden wij dit toch ook, wordt het niet eens tijd om dit terug in te voeren. Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen 🤔😉🤗

Geachte PX medewerker. Zie bovenstaand. Is het mogelijk hier naar te kijken en te beantwoorden. Alvast bedankt 🤗

Reputatie 7
Badge +1

Proximus TV dataverbruik decoder wordt niet meegeteld .

Eigenlijk zou dit wel moeten. Krijgen ze bij Telenet niet een datashim gratis bij het abo voor de iPad etc met gebruik van internet data. Vroeger hadden wij dit toch ook, wordt het niet eens tijd om dit terug in te voeren. Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen 🤔😉🤗

Geachte PX medewerker. Zie bovenstaand. Is het mogelijk hier naar te kijken en te beantwoorden. Alvast bedankt 🤗

Geachte PX medewerker. Nog steeds geen antwoord ontvangen op bovenstaande. Alvast bedankt 🤔

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon1 Dat is niet iets is waar wij beslissingsrecht over hebben. 
Ik zal de vraag eens stellen.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Dat is niets is waar wij beslissingsrecht over hebben. 
Ik zal de vraag eens stellen.

@DaisyS. Dank je wel, hoor het wel. Neem aan dat je me op de hoogte houdt. Prettig weekend 👍🤗

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon1 Dit zal dan voor na mijn verlof zijn. 😊

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Dit zal dan voor na mijn verlof zijn. 😊

@DaisyS. Goed verlof achter de rug. Heb je al een antwoord gehad aangaande mijn vraag. Alvast bedankt voor het antwoord 🤗

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Dit zal dan voor na mijn verlof zijn. 😊

@DaisyS. Goed verlof achter de rug. Heb je al een antwoord gehad aangaande mijn vraag. Alvast bedankt voor het antwoord 🤗

@DaisyS. We zijn weer 20 dagen verder. Heb je al een antwoord. Alvast bedankt. Antoon

Reageer