Op Proximus Producten pagina lees ik:
155.43 GB
verbruikt van 3TB
14 dagen resterend
Vraagje:
telt IPTV PickX verbruik hier mee?
Op Proximus Producten pagina lees ik:
155.43 GB
verbruikt van 3TB
14 dagen resterend
Vraagje:
telt IPTV PickX verbruik hier mee?
Proximus TV dataverbruik via decoder wordt niet meegeteld .
Proximus TV dataverbruik decoder wordt niet meegeteld .
Eigenlijk zou dit wel moeten. Krijgen ze bij Telenet niet een datashim gratis bij het abo voor de iPad etc met gebruik van internet data. Vroeger hadden wij dit toch ook, wordt het niet eens tijd om dit terug in te voeren. Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen
Beste, heeft U het over mobiel (4|5g) of internet (vdsl|fiber) verbruik?
Beste, heeft U het over mobiel (4|5g) of internet (vdsl|fiber) verbruik?
Eigenlijk zou dit wel moeten. Krijgen ze bij Telenet niet een datashim gratis bij het abo voor de iPad etc met gebruik van internet data. Vroeger hadden wij dit toch ook, wordt het niet eens tijd om dit terug in te voeren. Op de GSM krijg je 5GB gratis Pickx TV. Het probleem is wel als je de gewone data verbruikt hebt en lage snelheid hebt kun je Pickx TV niet meer bekijken. Weg gratis data. Is het niet mogelijk de 5GB gratis Pickx data bij de normale data te voegen
Geachte PX medewerker. Zie bovenstaand. Is het mogelijk hier naar te kijken en te beantwoorden. Alvast bedankt
Geachte PX medewerker. Zie bovenstaand. Is het mogelijk hier naar te kijken en te beantwoorden. Alvast bedankt
Geachte PX medewerker. Nog steeds geen antwoord ontvangen op bovenstaande. Alvast bedankt
Ik zal de vraag eens stellen.
Ik zal de vraag eens stellen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.